• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400032518517
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرماندار مطرح کرد

ورزقان اولویت اول محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان شرقی

ورزقان اولویت اول محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار ورزقان از جلب مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان اولویت اول محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان شرقی است.

محمدباقر خانی روز سه شنبه ۲۵ خرداد در جلسه گروه کاری بازار شهرستان ورزقان که با حضور ربانی مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) استان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان ورزقان در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، دام‌پروری، پرورش زنبور عسل، آبزی پروری، پرورش ماکیان، صنایع دستی و معدن، گفت:  زمینه سازی برای ایجاد اشتغال پایدار در زمینه‌های مذکور، راه نجات ورزقان است.

وی افزود: به مدد پیگیری‌‍‌های صورت گرفته سال گذشته و جلسات متعددی که مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار کردیم در سال جاری، ورزقان به عنوان شهرستان اولویت دار استان در محرومیت زدایی از سوی ستاد اجرایی انتخاب شده است.

فرماندار ورزقان با تاکید بر این‌که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ظرفیتی بی نظیر برای بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه شهرستان ورزقان است، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته؛ اقدامات ستاد اجرایی حضرت فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان منجر به رونق اشتغال و تولید شده است و ارزش افزوده قابل توجهی را در زمینه‌های مختلف کاری متوجه مردم شهرستان ورزقان خواهد کرد.

وی مزیت بسیار مهم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) را تسهیل در فرآیند تولید، ارائه آموزش‌های فنی لازم و بازاریابی در فروش محصولات تولیدی عنوان کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز دراین جلسه ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق روستایی که گامی مهم برای ماندگاری جمعیت در روستاها دانست و خاطر نشان کرد: ماندگاری مردم در روستاها موجب کاهش حاشیه نشینی و معضلات ناشی از آن در کلانشهرها می‌شود.

مصباح ربانی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) طرحی تحت عنوان تحقق جهش تولید در دیمزارها را با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان‌های استان آغاز کرده است، تصریج کرد: فعالیت‌های ستاد از سال آینده به منظور کمک به توسعه اقتصادی شهرستان ورزقان با ایفای نقش تسهیلگری در این شهرستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha