• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400032518547
  • خبرنگار : 50416

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

آمادگی ۱۵۰۰ نیروی پلیس برای برقرای نظم در شعبه‌های اخذ رأی ملایر

آمادگی ۱۵۰۰ نیروی پلیس برای برقرای نظم در شعبه‌های اخذ رأی ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر هدف نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت در شعب اخذ رأی و ایجاد آسایش و آرامش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و  مطرح کرد: ۱۵۰۰ نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیجی روز ۲۸ خردادماه امنیت شعبه های انتخاباتی را برقرار می کنند.

سرهنگ محمدباقر سلگی سه‌شنبه ۲۵ خردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نیروی انتظامی اجازه عرض اندام به هیچ یک از مخلان نظم و امنیت را نداده و برخورد با مجرمان را با همکاری دادستانی در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: افزایش ۵۳ درصدی رضایتمندی در حوزه عملکرد پاسخگویی پلیس ۱۱۰ و افزایش ۶۳ درصدی تعداد تماس ها با پلیس ۱۱۰ نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

وی به ضرورت آموزش لازم برای برطرف شدن مشکلات برخی کاربران در زمینه تماس با پلیس ۱۱۰ اشاره و تصریح کرد: در حوزه انتخابات ۱۴۰۰ نیز بستر مناسبی در حوزه برقراری نظم و امنیت فراهم شده و از پنج ماه پیش زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخاباتی ایمن در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

سلگی وی ادامه داد: از تعداد ۲۳۰ صندوق اخذ رأی در سطح شهرستان ملایر، ۳۵ صندوق در بخش سامن، ۳۸ صندوق در بخش جوکار، ۲۷ صندوق در بخش زند و مابقی صندوق ها در بخش مرکزی هستند.

وی هدف نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت در شعبه های اخذ رأی و ایجاد آسایش و آرامش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و گفت: ۱۵۰۰ نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیجی روز ۲۸ خردادماه امنیت شعبه های انتخاباتی را برقرار می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در حوزه اقناع سازی خانواده ها به صورت چهره به چهره دوره های آموزشی زیادی تشکیل شده و پیش بینی ما حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بدون هیچ مشکل امنیتی است.

وی ضمن قدردانی از همه مردم و کاندیداهای شورای اسلامی شهر در راستای رعایت قوانین، خاطرنشان کرد: تا امروز مدرک محکمه پسندی در مورد تخلفات انتخاباتی یا خرید و فروش رأی به دست ما نرسیده است اما این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و در صورت وجود برخورد جدی با متخلفان صورت می گیرد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: برقراری نظم و امنیت جامعه تنها با همکاری آحاد مردم امکان پذیر است و تک تک مردم باید در برقراری امنیت مشارکت کنند چراکه مردم پایه اصلی امنیت در سطح جامعه هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha