• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400032518572
  • خبرنگار : 50184

خودزنی به سبک فوتبال کرمانشاه

خودزنی به سبک فوتبال کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه اردیبهشت امسال بود که دیدار بین دو تیم دسته دومی آوالان کامیاران و ایرانجوان بوشهر به میزبانی کرمانشاه و در استادیوم آزادی این شهر برگزار شد. دیداری که گزارش ناظر آن حالا برای تیم های لیگی فوتبال کرمانشاه دردسرساز شده است.

ماجرا از این قرار است که تیم آوالان کامیاران در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باید در زمین خود به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر می رفت، اما نداشتن استادیوم استاندارد در این شهر باعث شد تا مسئولین این باشگاه از اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه بخواهند استادیوم آزادی را برای این دیدار در اختیار آنها قرار دهد که این درخواست با موافقت مسئولین ورزش استان همراه شد.

سازمان لیگ فوتبال نیز پس از مشخص شدن زمین برگزاری این دیدار، از رئیس کمیته داوران هیات فوتبال کرمانشاه خواست تا به عنوان ناظر این دیدار گزارش آن را برای سازمان لیگ ارسال کند.

پس از پایان این دیدار، ناظر فدراسیون طی گزارشی به سازمان لیگ اعلام کرد که روشنایی استادیوم آزادی کرمانشاه برای برگزاری رقابت های لیگی مناسب نیست و همین موضوع باعث شد تا روزگذشته نامه ای از سوی رئیس سازمان لیگ به اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال و باشگاه بعثت ارسال شود.

در نامه حیدر بهاوند خطاب به مسئولین اداره کل، هیات فوتبال و باشگاه بعثت کرمانشاه تاکید شده که اگر تا 30 خرداد مشکل روشنایی استادیوم آزادی کرمانشاه برطرف نشود، بازی های تیم دسته سومی بعثت و تیم دسته اولی جوانان پدیده به خارج از کرمانشاه منتقل خواهد شد.

فقط در آزادی بازی می‌کنیم  

و اما افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با گلایه از گزارش ناظر کرمانشاهی تیم های آوالان کامیاران و ایرانجوان بوشهر، گفت: استادیوم آزادی به گواه تیم هایی که به کرمانشاه می آیند یکی از بهترین استادیوم های ایران است که علاوه بر زمین چمن مناسب، دارای چشم اندازی خوبی نیز هست.  

وی تصریح کرد: تا اینجای رقابت های لیگ دسته سوم میزبان پنج دیدار بوده ایم که ناظر این پنج دیدار در گزارشات خود از میزبانی کرمانشاه تمجید کرده اند و هیچ  مشکلی را هم برای زمین این دیدار عنوان نکرده اند.  

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه چنین صحبت هایی برای فوتبال استان مشکل ساز می شود و اداره کل ورزش جوانان، هیات فوتبال و باشگاه های ما را هم زیرسوال می برد.

وی بااشاره به نامه رئیس سازمان لیگ مبنی بر تعلیق میزبانی تیم های کرمانشاهی، افزود: دیدارهایی که درحال حاضر داریم ساعت شش عصر برگزار می شود که هوا روشن است. با این وجود تیم بعثت هفتم تیرماه بازی دارد و ظرف مدت زمانی که تا بازی بعدی داریم، رایزنی می کنیم که این مشکل حل شود و هفته آینده نیز سفری به تهران خواهم داشت.

حسنی تاکید کرد: تیم بعثت کرمانشاه بازی های خانگی خود را در این دوره از رقابت های لیگ تنها در استادیوم آزادی برگزار خواهد کرد و هیچ جای دیگری بازی نمی کنیم.

وی از سکوت هیات فوتبال کرمانشاه در قبال این مسئله هم گلایه کرد.

نمی‌گذاریم تیم‌هایمان دچار مشکل شوند

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این رابطه به ایسنا گفت: مطیع قانون هستیم، اگر استادیوم مشکل روشنایی داشته باشد آن را حل می کنیم.

وی تاکید کرد: با اینحال باتوجه به اینکه امکان دارد این گزارش مغرضانه باشد، از سازمان لیگ می خواهیم که نماینده یا کارشناسی را به کرمانشاه اعزام کند تا وضعیت روشنایی استادیوم را بررسی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: استادیوم آزادی فضای استانداردی دارد، هرچند که در هر مجموعه ای هم ممکن است مشکلاتی بصورت جزیی هم وجود داشته باشد، اما ناظر این دیدار نباید کم لطفی می کرد.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی که کارشناس فدراسیون نور این ورزشگاه را ناکافی بداند، این مشکل را حل خواهیم کرد،  چراکه تاکنون هزینه زیادی برای نوسازی این استادیوم کرده ایم و اکنون اجازه  نمی دهیم به خاطر یک مشکل جزیی تیم هایمان با مشکل مواجه بشوند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha