• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400032518634
  • خبرنگار : 71588

آتش‌سوزی در شهرک‌های "غلاف غزه"‌در پی پرواز بالن‌های آتش‌زا/ یورش به مسجد الاقصی

آتش‌سوزی در شهرک‌های "غلاف غزه"‌در پی پرواز بالن‌های آتش‌زا/ یورش به مسجد الاقصی

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع دو مورد آتش‌سوزی در شورای منطقه‌ای «شاعر هنیگیف» در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع دو مورد آتش‌سوزی در شورای منطقه‌ای «شاعر هنیگیف» در نوار غزه خبر داد که احتمال می‌رود این دو آتش سوزی به خاطر بالن‌های حامل مواد آتش‌زا باشد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته نیز از وقوع دو مورد آتش سوزی در منطقه جبال القدس خبر داده بودند که نیروهای آتش نشانی به کمک چهار فروند هواپیما اقدام به اطفای حریق کردند.

سایت «واللا» رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نگرانی زیادی نسبت به توسعه آتش سوزی به مناطق نزدیک به شهرک‌ها وجود دارد.

این خبر در حالی است که فعالان فلسطینی امروز بالن‌های آتش‌زا را به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین منطقه اطراف غزه موسوم به "غلاف غزه" همزمان با آغاز تجمعات مردمی و مقاومت مسالمت‌آمیز در واکنش به راهپیمایی پرچم‌ها در قدس اشغالی به پرواز درآوردند.

قرار است تجمعات جوانان در قالب انواع مختلف مقاومت مردمی در مرزهای مشترک با اراضی اشغالی طی عصر امروز آغاز شود. در عین حال اشغالگران از وقوع دو آتش‌سوزی در بوته‌ها و علفزارهای غلاف غزه در نتیجه پرواز بالن‌های آتش‌زا از غزه خبر دادند.

همزمان با استقرار سامانه‌های گنبد آهنین در مرزهای اراضی اشغالی پهپادهای رژیم صهیونیستی نیز به طور گسترده بر فراز غزه به پرواز درآمده‌اند.

از سوی دیگر، در ادامه یورش شهرک‌نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی تحت حمایت نیروهای پلیس اشغالگران، شهرک‌نشینان افراطی به رهبری عضو کنست به نام «یهودا گلیک» به محوطه‌های مسجدالاقصی تحت حمایت نیروهای پلیس یورش بردند.

این یورش در بحبوحه تشدید تنش ساعاتی قبل از برپایی راهپیمایی پرچم صورت گرفت.

اشغالگران موانع بسیاری را جهت ممانعت از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی ایجاد کردند و فراخوان‌های بسیاری برای تجمع فلسطینیان در باب العامود برای مقابله با شهرک‌نشینان و همچنین فراخوان‌های بسیاری در داخل اراضی اشغالی برای رفتن به باب العامود جهت دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات تحریک آمیز وجود دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha