• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400032518674
  • خبرنگار : 50311

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

استقرار قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرای یاسوج

استقرار قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرای یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرای مرکز استان مستقر خواهد شد.

سید علی ملک حسینی از ادارات، سازمان ها و نهادهای امنیتی و سازمانی که نسبت به رصد فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی تلاش می کنند تشکر کرد و در خصوص انتخابات پیش رو، افزود: این دوره از انتخابات، از حساسیت بالایی برخوردار بوده و در واقع در یک پیچ دیگر تاریخی انقلاب قرار داریم.
وی تصریح کرد: تمام کسانی که زیر پرچم استکبار هستند متحد شده اند، تا مشارکت مردم در انتخابات پایین بیاید، بنابراین شایسته است دست به دست هم داده تا انتخابات پر شوری را برگزار کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با وجود رشد در حوزه فضای مجازی و استفاده مردم از این فضا، بر آنیم وضعیت موجود را نیز مناسب تر کنیم.
ملک حسینی ضمن هشدار به سایت های غیرمجاز، عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر سایت های استان نسبت به اخذ مجوز اقدام کرده اند، سایر سایت ها نیز بدین منظور اقدام کنند.
وی ادامه داد: در حوزه ی رسانه ها، سایت ها و فعالین فضای مجازی، با توجه به تلاش هایی که همه اعضای کارگروه داشتند، باعث شد که دغدغه ای از سوی رسانه های رسمی نداشته باشیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنانچه تخلفاتی در فضای مجازی از سوی هر فرد و یا سایتی منتشر شود، برخورد قضایی لازم صورت می گیرد.
ملک حسینی با اشاره به اینکه امنیت و سلامت انتخابات مرهون تلاش مردم و همه سازمان های دست اندرکار برگزاری انتخابات است، خاطرنشان کرد: دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، در همین رابطه به منظور بازدید در حوزه ی کلانتری های شهر یاسوج، در روز انتخابات، به صورت سیار، تیم های گشتی از شعب اخذ رأی سرکشی می کند و قاضی ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای مرکز استان مستقر خواهد بود.
وی با بیان اینکه مردم روزهای نزدیک به انتخابات، شور و حرارت بیشتری خواهند داشت، به نامزدهای انتخاباتی شهر و روستا توصیه کرد که رعایت حال مردم را داشته باشند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار کرد: همه ی اقدامات قضایی، امنیتی و انتظامی برای ارشاد و در راستای پیشگیری بوده و چنانچه خدای ناکرده امنیت و سلامت جامعه و انتخابات به خطر بیفتد، امنیت عمومی جامعه به هم خورده، این مهم خط قرمز ماست و شایسته است، همه ی نامزدهای انتخاباتی رعایت نمایند.
به گزارش ایسنا، ملک حسینی در پایان گفت: فضای آرامی که در انتخابات داریم، پیروز آن قطعا ملت ایران و هم استانی های ما خواهند بود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha