• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400032518776
  • خبرنگار : 71638

لیگ ملت‌های والیبال

خوشحالی استرالیایی‌ها پس از کسب اولین پیروزی مقابل ایران +عکس

خوشحالی استرالیایی‌ها پس از کسب اولین پیروزی مقابل ایران +عکس

تیم ملی والیبال استرالیا موفق شد تیم ملی ایران را شکست دهد و در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، اولین پیروزی خود را جشن بگیرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در دهمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، سه‌شنبه ۲۵ خرداد از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف استرالیا رفت و در یک بازی عجیب با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

این دیدار در پنج ست به ترتیب با نتایج (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۲۲)، (۲۳ بر ۲۵)، (۱۸بر ۲۵) و (۱۵ بر ۱۲) به سود استرالیا پایان یافت. 

استرالیایی‌ها که تا قبل از بازی با ایران بدون برد و حتی امتیاز در قعر این رقابت‌ها قرار داشتند پس از پیروزی مقابل بلندقامتان ایران خوشحالی مضاعفی را به نمایش گذاشتند چرا که اصلا فکر نمی‌کردند اولین پیروزی خود را مقابل تیم قدرتمند ایران کسب کنند.

هم‌چنین در طول بازی، نیمکت استرالیا برای روحیه دادن به بازیکنان تیم‌شان، خوشحالی‌های عجیب و غریبی انجام داده به طوری که بارها کارگردان تلویزیونی ایتالیا این صحنه‌ها را به نمایش در آورد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۵ ۱۸:۳۳

بعد با باخت به استرالیا و ژاپن اقایان در تلاش هستند تیم ب رو به قهرمانی آسیا در ژاپن بفرستند !!!! تو آسیا اول بشو مدال المپیک نخواستیم بابا. بازیهای بد و افتضاح و پر اشتباه. میلاد عزیز هم در تمام بازیها یار کمکی حریفه در حساس ترین امتیازات با سوتی هاش ست رو تقدیم میکنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۰۱:۰۱

متاسفانه هر سال همین کار رو کردند و با تیم ب، حتی قهرمانی آسیا هم از دست دادند. بنظر میاد تمام تلاش خودشونو می کنند ایران در هیچ تورنمنتی قهرمان نشه. باعث شرم هستند.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۵ ۱۸:۵۲

خبرگزاری محترم ایسنا. شما که بارها صدای مردم بودید توروخدا بپرسید چرا این عبادی پور را بیرون نمی کشند؟ به خدا تماشاگر پشت تلویزیون حرص می خوره مخصوصا اگر گزارشگر چرت و پرت بگه که امروز هم دقیقا همین کار و کرد. اگر جواب سوالمو نگیرم دیگر والیبال ایران را در این مسابقات دنبال نمی کنم.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۵ ۱۹:۲۰

دیگه مثلا برزیل رو می تونن ببرن یا فرانسه؟ این مربی از کجا اومده؟ میلاد عبادی پور اصلا بازیکن نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۰۲:۱۴

بازیکن هست ولی هرکی دوره اوج داره عزیزم فقط مثل قبل نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۰۹:۳۰

ایشان از روسیه که از مهدهای والیبال دنیاست آمده اند و سالها به مقام و افتحخار در بالاترین سطح والیبال جهان دست یافته اند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۵ ۲۰:۱۶

مشکل تعویض های مربی است!!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۰۳:۲۵

ای خدا این آلکنواز عبادی پور چی دیده که اصلا با خودش برده ایتالیا....آلکنو تا از عبادی پور استفاده میکنه محکوم به شکسته...آلکنو دیر تعویض میکنه دیر تایم میگیره و نشون داد با انتخاب عبادی پور ایشان چقدر مربی بی خودیه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۰۹:۳۰

بلندقامتان ما در دو سه بازی اخیر متأسفانه هم به لحاظ فنی هم تمرکز خوب کار نکردند. البته اصلاً منظور بنده جوانان شایسته و خوش آتیه‌ای که در تیم به کار گرفته شده‌اند نیست، که به کارگیری جوانان و آینده‌نگری و پشتوانه سازی بسیار هم پسندیده است. منظور با تجربه‌هایی هستند که انتظار عملکرد بیهتری از ایشان می‌رود. بطور مثال آقای عبادی پور در دو بازی اخیر مقابل آلمان و استرالیا عملکرد ضعیف و پر اشتباهی داشت و در موارد متعددی از حمله و اسپک زدن یا اسپک را به بیرون زده با در حالی که می دید با 2 یا 3 مدافع در مقابل خود روبرو است بجای اینکه از تجربه خود بهره گرفته با سرپنجه دست دفاع کار کند توپ را مستقیم به دست دفاع حریف می زند و راحت بلوکه و دفاع می شود. آقای موسوی همچنین اکثر سرویس هایش مستقیم در تور می نشیند و آمار خراب کردن سرویس های ما بسیار زیاد بود و در دریافت ها هم در این بازی اخیر خوب کار نکردیم بطور مثال در ست سوم بازی با آلمان و ست دوم بازی با استرالیا با دریافت‌های ضعیف چندین امتیاز سرویس مستقیم متوالی تقدیم حریفان کردیم.. به طور خلاصه خوب شد تیم ما در رقابت‌ها بود وگرنه استرالیایی‌ها بدون برد به خانه می‌رفتند..