• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400032518840
  • خبرنگار : 71638

معروف: در ورزش گاهی روز خوب و گاهی روز بد داریم/ موته: از پیروزی مقابل ایران لذت بردیم

معروف: در ورزش گاهی روز خوب و گاهی روز بد داریم/ موته: از پیروزی مقابل ایران لذت بردیم

تیم ملی والیبال ایران در دور دهم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف استرالیا رفت و در ۵ ست شکست خورد.

به گزارش ایسنا، سعید معروف پس از شکست ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ گفت: باید بگویم که تیم ملی ایران خیلی بد بازی را شروع نکرده و در ست اول خوب بودیم. فکر می‌کنم در ورزش گاهی اوقات شما روزهای خوب و بدی دارید و امروز روز بد ما بود. ما باید روی بازی های بعدی خود تمرکز کرده و آنچه امروز در زمین رخ داد را فراموش کنیم. امروز هیچ چیز مثبتی در بازی ندیدم اما نکات زیادی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنیم و از این بازی یاد بگیریم. ما همیشه باید در هر بازی با صد درصد آمادگی وارد میدان شویم و بایدا این بازی را باید فراموش کنیم چرا که روز بد ما بود و ما قادر به بازی کردن والیبال نبودیم.

نهمیا موته، کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا پس از پیروزی ۳ بر ۲ استرالیا مقابل ایران گفت: پیروزی در پنج ست نمادی از تلاش بالا است. ایران به بازی برگشت اما در ست آخر توانستیم آنها را شکست دهیم. باید بگویم گه ما از این پیروزی بسیار لذت بردیم.  پیروزی ایران در ست سوم به آنها قدرت و کمی اعتماد به نفس داد و ما خیلی بدشانس بودیم که ست سوم را نبردیم. از دست دادن ست سوم و بازگشت دوباره به بازی نشان از نگرش مثبت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۰۰:۵۹

باعث تاسفه، این همه تجربه ولی بر روال شانس پیش میرن.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۰۴:۳۰

آقای معروف اگر حمایت تو از چند بازیکن که دورانشون تموم شده نبود الان استرالیا رو کاری میکردیم که مجموع امتیازاتش تو سه ست به چهل نرسه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۲۰:۴۰

کاملا درسته. متاسفانه معروف با جمایت و تحت تاثیر گذاشتن سرمربی در جمایت از افرادی مثل عبادی پور بیشتر به خودش لطمه میزنه. تیم ما در اوایل تورنومنت علیرغم دو باخت خیلی بهتر بازی میکرد ولی در دو بازی اخیر در اندازه یک تیم دست چندم بود که حتی نمی تونستند یک سرویس ساده بزنند.