• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400032518858
  • خبرنگار : 50160

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی:

تقسیم عادلانه منابع از برنامه‌های دولت اقدام و تحول است

تقسیم عادلانه منابع از برنامه‌های دولت اقدام و تحول است

ایسنا/زنجان جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: محسن رضایی فردی اقتصاددان بوده و علم اقتصاد را می‌داند و کارآزموده است.

علی امیری عصر امروز (۲۵ خردادماه) در همایش حامیان محسن رضایی که در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری باید از خصایص رییس‌جمهور باشد، اظهار کرد: رییس‌جمهور باید فردی دردمند و دردبلد بوده و از بطن جامعه برخاسته و مردم را بشناسد.

وی با بیان اینکه محسن رضایی احساس تکلیف و در انتخابات شرکت کرده است، افزود: امروز کشور گرفتار تحریم و خودتحریمی و گرفتار فقر شده است، به همین خاطر در این شرایط باید به‌ دنبال برنامه برای رفع این مشکلات باشیم که محسن رضایی در همه حوزه‌ها برنامه مدونی داشته و قطعاً با همدلی عملیاتی خواهد شد.

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی با اشاره به اینکه این کاندیدای ریاست‌جمهوری برنامه فراجناحی داشته و در همه حوزه‌ها برنامه تدوین شده دارد، تصریح کرد: وی به دنبال این است که با واگذاری مدیریت مناطق به خود استان‌ها، شرایط را برای بهره‌مندی مردم از منابع استانی خود فراهم کند و در این رابطه برنامه کاملاً مدونی در اختیار دارد؛ چراکه شاهد آن هستیم منابع در مرکز هزینه شده و استان‌ها از داشته‌های خود برای توسعه بی‌بهره هستند.

امیری در ادامه با انتقاد از افزایش یک‌ شبه قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی، عامل این اتفاقات را سوءمدیریت دانست و یادآور شد: آیا در شأن ملت ایران است که در صف مرغ بایستند؟ آیا ایرانی باید محتاج نان باشد؟ محسن رضایی به دنبال تمرکززدایی و تقسیم ثروت در بین مردم ایران است؛ چرا که معتقدیم ایرانیان شایسته بهره‌مندی از بهترین امکانات و برخورداری از رفاه هستند که اجرای طرح اختیارات استانی نیز در این راستا خواهد بود.

این فعال سیاسی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه زن ایرانی شایسته بهترین‌ها است، گفت: محسن رضایی برنامه دقیقی در این حوزه ارائه داده و پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار در راستای تکریم کانون خانواده و به رسمیت شناختن حقوق این قشر است که فرزندان غیوری همچون شهید شهریاری را تربیت و تقدیم این نظام کرده‌اند.

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی به برنامه‌های این کاندیدای ریاست‌جمهوری در حوزه جوانان نیز اشاره کرد و گفت: جوان ایرانی باید حق تحصیل و شغل مناسب داشته باشد که طرح محسن رضایی برای این قشر، پرداخت حقوق در ایام تحصیل و ارایه بیمه تا زمان اشتغال فارغ‌التحصیلان است. معتقدیم جوان ایرانی شایسته بهترین‌ها است و نباید فرد تحصیل‌کرده به‌ خاطر نبود شغل و مشکلات پیرامون آن آواره کشورهای غربی شود.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید بدانیم چه کسی فرد اصلح است، عنوان کرد: چه کسی باید جواب مشکلات موجود در کشور را بدهد؟ محسن رضایی برنامه پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را در شرایطی مطرح کرده است که با قطع رانت و امضای طلایی، بسیاری از منابع تأمین خواهد شد. متاسفانه شرایط در کشور به‌ گونه‌ای پیش رفته که جوان برومند امروز شرمنده است. چرا فرزندان ما نمی‌توانند ازدواج کنند، ما که خود را به کدخدا گره زدیم، چه کردیم و کدام پیشرفت را داشتیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: چرا باید صنایع کشور تعطیل شود؟ چرا خانواده ایرانی نباید زندگی مرفهی داشته باشد؟ همه این‌ها نیازمند توجه به جامعه کارگری است. افرادی که زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند ولی کم‌ترین عایدی را دارند، قشری که مشکل بیمه دارند. افرادی که باید با توجه به سیستم بیمه از آن‌ها حمایت کرد و در این رابطه برنامه مدونی وجود دارد که محسن رضایی آن را ارایه کرده است.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت نابسامان ناوگان کشتیرانی کشور، توجه به این صنعت عظیم را ضروری دانست و یادآور شد: در حال حاضر کشتیرانی ما در چند لنج شکسته خلاصه شده است، در حالی که ظرفیت بالایی در این حوزه وجود دارد و از آن باید بهره لازم را برد.

امیری به وضعیت زندگی افراد خاص و بهره‌مندی این افراد و خانواده‌های‌شان از ثروت کشور اشاره کرد و گفت: چرا باید عده‌ای بتوانند وام‌های کلان بی‌بازگشت دریافت کنند ولی مردم عادی نتوانند وام مورد نیاز را دریافت کنند. چرا خانواده ایرانی نباید از امکانات سفر بهره‌مند شود و همه این امکانات باید در اختیار عده‌ای محدود باشد؟

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی با تاکید بر اینکه انتخاب، حق مسلم مردم بوده و باید از آن استفاده کرد، یادآور شد: وظیفه همه ما حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است و باید با انتخابی درست به استقبال انتخابات برویم و قطعاً روز جمعه شاهد این حضور پررنگ در پای صندوق‌های رای خواهیم بود. دشمن منتظر است تا شکست انقلاب اسلامی را ببیند ولی باید با حضورمان به آن‌ها بگوییم این آرزو را به گور خواهید برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha