• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400032518865
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

از ابتدای سال‌جاری،

انجام ۳۵۰۰ بازرسی بهداشتی از اصناف در چهارمحال و بختیاری

انجام ۳۵۰۰ بازرسی بهداشتی از اصناف در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان صمت گفت: از ابتدای سال‌جاری ۳۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این ایام انجام شده است، در راستای این نظارت‌های بهداشتی ۲۰۰ مورد پرونده تخلف برای این اصناف تشکیل و ۸۰ واحد صنفی نیز پلمب شد.

سجاد رستمی ۲۵ خردادماه در جلسه مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روزانه به‌صورت میانگین ۱۰۰ مورد بازرسی از اصناف صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها با واحدهای متخلفی که پروتکل‌های بهداشتی را نقض می‌کنند، برخورد می‌شود، همچنین بازرسی از کارخانجات نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای سال‌جاری ۱۸۰ مورد بازرسی بهداشتی از کارخانجات استان به‌عمل آمد، که حدود ۱۰۰ مورد از این بازرسی‌ها در شهرستان شهرکرد انجام شد، همچنین ۳۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این ایام انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای این نظارت‌های بهداشتی ۲۰۰ مورد پرونده تخلف برای این اصناف تشکیل و ۸۰ واحد صنفی نیز پلمب شد، همچنین به متخلفان ۸۰۰ مورد تذکر شفافی به‌صورت حضوری داده شده است.

توقیف ۱۸ اتوبوس گردشگری در چهارمحال و بختیاری

در ادامه جلسه سیروس میرزایی نماینده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته ۱۸  دستگاه اتوبوس حامل گردشگر در چهارمحال و بختیاری توقیف شده است، اظهار کرد: دفترچه رانندگان این خودروها ضبط و به کمیسیون راهداری اعلام شد.

وی بیان کرد: از تاریخ ۲۲ خردادماه لغایت ۲۴ خردادماه ۹۳۲ دستگاه خودرو مشمول جریمه نقدی در طرح محدودیت تردد شبانه شده‌اند، گفت: همچنین در بحث ورود و خروج از چهارمحال و بختیاری ۱۴۱ برگ جریمه برای خودروهای متخلف صادر و ۲۳ خودرو نیز عودت داده شد.

هیچ باغ گردشگری دارای مجوز در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

در ادامه جلسه مهراد  جوادی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا و در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی، ۹۹ درصد گردشگران ورودی به این استان غیرمجاز هستند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ورود تورهای گردشگری به چهارمحال و بختیاری ممنوع است و پلیس‌راه باید از ورود این تورها به چهارمحال و بختیاری جلوگیری کند.

جوادی افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری بر نحوه فعالیت تاسیسات گردشگری مجاز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مکان‌ها نظارت جدی دارد و با متخلفان احتمالی در این حوزه برخورد می‌کند، هم‌اکنون هیچ باغ گردشگری دارای مجوز در استان وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha