• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400032619031
  • منبع : نمایندگی سمنان

محسن رضایی در گفت‌وگو با سمنانی‌ها:

اقوام ایرانی را به میدان می‌آورم/ نهضت خانه‌سازی راه‌اندازی می‌کنم

اقوام ایرانی را به میدان می‌آورم/ نهضت خانه‌سازی راه‌اندازی می‌کنم

ایسنا/سمنان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با مردم سمنان وعده داد: نهضت خانه‌سازی ایرانیان را در کشور راه‌اندازی کند.

محسن رضایی در گفت‌وگو با مردم استان سمنان که از طریق شبکه استانی پخش شد با اشاره به چگونگی اجرای این طرح اظهار کرد: هر متر مربع ساخت خانه امروزه 3.5 تا 5 میلیون تومان هزینه دارد و دولت من برای ساخت خانه ایرانیان با بسیج اعتبارات بانک‌ها و تامین 90 درصد هزینه ساخت خانه از طریق تسهیلات و 10 درصد آورده متقاضی که حدودا 30 میلیون تومان می‌شود، به تحقق اجرای این طرح در سراسر کشور کمک و زمینه خانه‌دار شدن مردم را فراهم می‌کنم.

وی با اشاره به توانمندی‌های قومی و اقلیمی کشور افزود: من بار دیگر اقوام ایرانی را به میدان می‌آورم و با واگذاری اختیارات و مسئولیت ها، دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم و در همه استان‌ها مناطق اقتصادی ایجاد و اختیارات و مسولیت‌ها را به استان‌ها می‌کنم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم هزینه‌کرد اعتبارات و منابع پولی هر استان در همان استان ادامه داد: در دولت اقدام و تحول سپرده‌های مردم هر استان در همان استان می‌ماند نه اینکه 40درصد سپرده هر استان به تهران بیاید و در آنجا به ارز تبدیل و از کشور خارج شود.

رضایی وعده داد: برای هر استان، برنامه خاص آن استان را که در دولت وی و با کمک مردم همان استان به نگارش درآمده را اجرایی کند.

وی افزود: در دولت اقدام و تحول متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و قابلیت‌های هر استان، نسخه پیشرفت و بهبود زندگی آن استان را تهیه و با همراهی مردم اجرایی می‌کنیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای تحقق این ایده بزرگ، چند راهکار و راهبرد داریم افزود: یکی از راهکارها این است که با همکاری مردم همان استان مجمعی تشکیل و به عنوان مثال 10 نفر برای استانداری کاندیدا می شوند در ادامه این 10 نفر برنامه‌های خود را به مجمعی از نخبگان استان ارائه و این مجمع سه نفر از آنها را به دولت پیشنهاد می دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha