• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032619131
  • خبرنگار : 30054

انجام نرده حفاظ دور ساختمان بهترین امنیت منزل شما

انجام نرده حفاظ دور ساختمان بهترین امنیت منزل شما

هشتاد درصد سارقان منزل نه از درب ورودی بلکه از پنجره و روی دیوار وارد خانه شده اند و اقدام به سرقت وسایل مهم و قیمتی منزل کرده اند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آهن سازه، بخصوص خانه های ویلایی و آپارتمانهای طبقه اول که پنجره رو به خیابان یا فضای باز دارند، مکانهایی مناسب برای سرقت هستند چون سارق می تواند از پنجره و روی دیوار حیاط بدون حفاظ وارد و خارج شود. حتی ممکن است در منزل باشید و کسی از پنجره باز بدون حفاظ منزل شما وارد شود و اقدام به سرقت کند . 

درب آکاردئونی

با نصب و پرداخت قیمت درب آکاردئونی آپارتمان در کرج و تهران می توانید امنیت درب ورودی آپارتمان خود را تضمین نمایید و حفاظ درب آهن سازه می تواند مانند یک سرمایه گذاری بلندمدت نیز برای شما باشد. اگر نگاهی به آمار دزدی ها در شهرهای بزرگ امروز بیندازید متوجه خواهید شد که این هزینه حتی می تواند کمتر از هزینه دو جفت کفش اورجینال شما باشد. هزینه ای که می تواند خیال شما را بابت امنیت ساختمانتان کاملا راحت نماید. درب آکاردئونی ( Accordion door ) یک حفاظ است و برای حفاظت خانه ها در جلو منازل استفاده می شوند. درب های آکاردئونی نوعی درب تاشو می باشند و تاریخچه قدیمی نیز دارا هستند. درب های آکاردئونی مصارف زیادی در ساختمان های تجاری و مسکونی دارا هستند. حفاظ اکاردئونی با الهام گیری از سازهای اکارئون که حالت های باز و بسته شده اند، ساخته شده اند. این درب های اکاردئونی نیز با اصطلاحات درب های کشویی و یا کر کره ای نیز شناخته می شوند. هدف ساخته شدن درب اکاردئونی در حقیقت حفاظت از ساختمان و استفاده بهینه از فضا بوده است.

انواع درب آکاردئونی آهنی و فلزی برای ایمنی بیشتر روی ورودی های ساختمان های مسکونی، تجاری، کارگاه ها، انبارها و ... نصب می شد. یک ریل فلزی در بالای حفاظ نصب شده که وزن حفاظ و بخش چرخدار را تحمل می کند. جنس این سازه اغلب از پروفیل آهن است. فلز ضایعاتی و دست دوم در ساخت حفاظ آکاردئونی به کار نمی رود و تنها پروفیل و تسمه فابریک مرغوب با استحکام بالا برای ساخت حفاظ مناسب است. متریال اولیه مرغوب و قفل های استاندارد و سفارشی کیفیت ساخت حفاظ آکاردئونی را بالا می برد. به هیچوجه تنها با باز شدن یکی از قفل ها حفاظ درب باز نخواهد شد و حتما باید تک تک قفل ها باز شود. به این ترتیب زمان بیشتری صرف باز شدن قفل ها می شود که همین امر امکان سرقت و دزدی را تا حد بسیار زیادی کم می کند و یادمان باشد هیچوقت دزد جای سخت را انتخاب نمی کند تا تایم کمتری برای سرقت داشته باشد.

حفاظ شاخ گوزنی

شاخ گوزنی یکی از محصولات آهنی است که با میلگرد تولید می شود، حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار و درب و همچنین به عنوان نرده حفاظ امنیتی استفاده می شود که در ارتفاع های مختلف و استاندارد 70 سانت، 90 سانت، یک متر و یک متر و بیست ساخته و تولید می شود. این نوع حفاظ های معروف به شاخ گوزنی بنابر تراکمی که تولید می شوند قیمت های مختلفی دارند که از نظر ظاهری و وزنی پر و سنگین هستند سازندگان شاخ‌گوزنی آنها را در رنگهای مختلفی تولید می کنند که با توجه به سلیقه مشتری تنوع بالایی دارند. گروه تولیدی شاخ‌گوزنی آهن سازه تولید کننده عمده انواع حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با ارائه نمایندگی در سراسر ایران فعالیت دارد. شاخ گوزنی ها در صنعت از میلگرد های شمشی و فولادی ساخته می شوند ابعادی که در ساخت قطعات شاخ گوزنی استفاده می شود در سایز بندی های استاندارد از سه سانت تا یک متر بیست سانت برش داده می شوند و برای اینکه حفاظ شاخ گوزنی امنیت بیشتری وموانع بهتری ایجاد کند نوک انها را تیز می کنند که مانند سوزن و تیغ می شوند و اجازه عبور به افراد و حیوانات را نمی دهند.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ های آهنی دیوار است که شگرد بسیار خارق العاده ای برای به دام انداختن افراد مزاحم دارد. هیچ راه فراری از این نرده آهنی محافظ دیوار برای هیچ جنبده ای وجود ندارد. تعاریف و ویژگی های بسیار زیادی برای نرده آهنی شاخ گوزنی بیان شده که گاهی اوقات اغراق آمیز و برخی مواقع هم جای بحث  دارند، اما در نهایت این حفاظ آهنی دیوار را می توان از جمله پرطرفدارترین و پر استفاده ترین انواع حفاظ دیوار دانست.

حفاظ پنجره

آپارتمان های طبقه اول و دوم که پنجره ای رو به خیابان یا فضای باز دارند و خانه های ویلایی به طور صد در صد برای امنیتشان نیاز به نرده پنجره آهنی دارند. پنجره خانه یا آپارتمان طبقه اول شما راه بسیار مناسبی برای ورود به منزل شخصی شما و حریم امنتان است، یکی از روش‌های اصولی محافظت و پوشش پنجره و در ساختمان از عوامل مختلف بیرونی، ساخت حفاظ پنجره و در است. با نصب حفاظ مخصوص بر روی انواع پنجره و در ساختمان‌های مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده و نمای ساختمان زیباتر به نظر می‌آید. امروزه ساخت حفاظ در و پنجره توسط افراد متخصص و کار بلد در این زمینه و بر اساس نوع درب و پنجره صورت می‌گیرد. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha