• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400032619318
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد:

داوطلبان اسدآبادی این دوره کمترین تخلفات انتخاباتی را داشته‌اند

داوطلبان اسدآبادی این دوره کمترین تخلفات انتخاباتی را داشته‌اند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: کاندیداهای شوراهای شهر اسدآباد با رعایت قوانین تبلیغات کردند به طوریکه در این دوره از انتخابات کمترین تخلفات و عدول از قانون در تبلیغات را نسبت به هر دوره داشته ایم.

سعید کتابی چهارشنبه ۲۶ خردادماه در ستاد مدیریت پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا برای انتخابات این شهرستان ۱۱۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار اختصاص داده است که ۶۱ شعبه ثابت و ۵۱ شعبه به صورت سیار خواهد بود.

وی اضافه کرد: از ۱۱۷ شعبه انتخابی شهرستان ۴۶ شعبه شامل ۴۴ شعبه ثابت و دو شعبه سیار به شهر اسدآباد، ۴۶ شعبه شامل ۲۳ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار به بخش مرکزی، چهار شعبه ثابت به شهر آجین، چهار شعبه به شهر پالیز و ۱۷ شعبه شامل چهار شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار به بخش پیرسلمان اختصاص خواهد داشت.

کتابی در ادامه با بیان اینکه ۸۶ هزار و ۲۲۵ نفر از جمعیت شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۱۹۰۰ نفر رأی اولی‌اند، افزود: ۳۰۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی با ستاد برگزاری انتخابات به صورت مستقیم همکاری خواهند کرد.

وی بیان کرد: از ۸۶ هزار و ۲۵۵ نفر جمعیت واجد شرایط شهرستان تعداد ۴۳ هزار ۲۷۸ نفر را آقایان و ۴۲ هزار ۹۴۷ نفر را زنان و از ۱۹۰۰ رأی اولی ۹۷۳ نفر را مردان و ۹۲۷ نفر را زنان تشکیل داده اند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه تمام شعبه های اخذ رأی یک روز قبل از انتخابات ضدعفونی می شوند، خاطرنشان کرد: تمام پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا در تمام شعبه های اخذ رأی اجرایی شده و شهرستان آمادگی لازم برای انتخابات را دارد ضمن اینکه در هر شعبه اخذ رأی یک ناظر بهداشتی برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه تمام تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور ایجاد فضای ایمن بهداشتی و بدون مشکل در شعبه های انتخابات شهرستان اندیشیده شده است، گفت: مردم شهرستان روز جمعه ۲۸ خردادماه می توانند با خیال آسوده به شعبه های اخذ رأی شهرستان مراجعه کرده و با مشارکت پررنگ خود حماسه حضور دیگری از دیار سیدجمال الدین اسدآبادی را به منصه ظهور بگذارند.

کتابی در ادامه با اشاره به پایان تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان به تبع سراسر کشور در ساعت ۲۴ امشب یعنی یک روز قبل از انتخابات افزود: داوطلبان شهرستان با رعایت قوانین تبلیغات کردند به طوریکه در این دوره از انتخابات کمترین تخلفات و عدول از قانون در تبلیغات را نسبت به هر دوره داشته ایم که قابل تقدیر و قدردانی است ضمن اینکه با تشکیل چهار اکیپ همراه با ناظر بهداشتی از ستادهای انتخابی شهرستان هر روز بازرسی به عمل می آمد و رعایت پروتکل های بهداشتی رصد می شد.

فرماندار اسد آباد در پایان با اشاره به اینکه وضعیت زرد شهرستان کاملاً شکننده است، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم همچنان ضرورت دارد.

معاون امور بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد هم با اشاره به وجود ۹ نفر بستری در بخش کرونایی شهرستان گفت: از این تعداد پنج نفر مثبت کرونا و مابقی مشکوک به کرونا هستند.

الهام عظیمی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرستان ۵۶۸۱ دُز واکسن تزریق شده است، افزود: در بحث کرونا از ابتدا تاکنون در شهرستان از ۲۵ هزار نفر تست انجام گرفته شده که با این آمار، یک چهارم جمعیت شهرستان را تست گرفته ایم و از این تعداد تست ۶۰۰۰ نفر مثبت بوده است.

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو در همه شعبه های انتخابیه شهرستان سفیران بهداشت پیش بینی شده و از مردم درخواست می شود در پای صندوق رأی حتماً از خودکار شخصی خود استفاده کنند ضمن اینکه کلیه موارد پروتکل های بهداشتی در شعبه های انتخابی پیش بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha