• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400032619446
  • خبرنگار : 50167

‌رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد

برقرار بودن همه محدودیت‌های تردد کرونا در زنجان

برقرار بودن همه محدودیت‌های تردد کرونا در زنجان

ایسنا/زنجان ‌رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همه محدودیت‌های تردد درون‌شهری و برون‌شهری فارغ از هرگونه رنگ‌بندی در استان زنجان برقرار است.

سرهنگ محمدحسن ‌خلجی صبح امروز (۲۶ خردادماه) در بازدید از ایسنا، در رابطه با محدودیت‌های تردد در دوران کرونا، اظهار کرد: همه محدودیت‌های تردد کرونا توسط ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مصوب شده و پلیس به عنوان مجری، تمهیدات پیش‌بینی شده را در حوزه ترافیکی اجرا می‌کند و لغو و اعلام زمان محدودیت توسط ستاد کرونا ابلاغ می‌شود.

وی از برقرار بودن همه محدودیت‌های تردد درون‌شهری و برون‌شهری فارغ از هرگونه رنگ‌بندی در استان زنجان خبر داد و افزود: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز در همه شهرهای استان برقرار بوده و هنوز در مورد لغو محدودیت تردد شبانه در روز انتخابات به پلیس اعلام نشده است.

این مسئول با اشاره به اعمال قانون رعایت‌نکنندگان محدودیت‌های تردد کرونا توسط تیم‌های حاضر در ورودی و خروجی شهرهای استان زنجان و تیم‌های تردد شبانه و سامانه‌های الکترونیکی، تصریح کرد: افرادی که برای مراجعه به پزشک در ساعت‌های ممنوعیت تردد و تردد بین استانی با در دست داشتن مدارک پزشکی به پلیس مراجعه کنند.

‌رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان در رابطه با صدور مجوز تردد توسط پلیس راهور، گفت: مجوزهای تردد شبانه در داخل شهر و ترددهای بین‌شهری برای افرادی که مسائل پزشکی و کارهای ضروری دارند و افرادی که بنا به دستور مقام قضایی تردد می‌کنند، توسط پلیس صادر می‌شود و از مردم درخواست می‌کنیم تنها افرادی که کار ضروری دارند درخواست صدور مجوز داشته باشند، زیرا هدف از اجرای این طرح، کاهش ترددهای غیرضروری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا است.

خلجی با بیان اینکه شهروندان بلافاصله پس از دریافت پیامک جریمه به پلیس راهور مراجعه نکنند، اظهار کرد: امکان ارسال پیامک با تاخیر برای رانندگانی که محدودیت تردد را رعایت نکردند وجود دارد، بنابراین رانندگان با دقت بیشتری پیامک را مطالعه کنند و در صورت داشتن مجوز تردد پس از ۷ تا ۱۰ روز به پلیس راهور مراجعه کنند.

وی در رابطه با برخورد با افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک‌های خودرو می‌کنند، افزود: با افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک به روش پوشاندن با پارچه، کارتن، گل مالیدن و غیره کنند با تذکر و اعمال قانون به مبلغ ۶۰ هزار تومان برخورد می‌شود.

این مسئول در رابطه با افرادی که اقدام به تغییر اعداد پلاک خودرو می‌کنند، تصریح کرد: افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک‌های خودرو می‌کنند اکثراً افرادی هستند که حرکات مخاطره‌آمیزی انجام می‌دهند که با توقیف و انتقال به پارکینک و معرفی به مراجعه قضایی با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha