• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400032619518
  • خبرنگار : 71536

خورشیدی: اگر بخواهیم می‌توانیم با اسکوچیچ تمدید کنیم/ باید ببینیم صلاح چیست!

خورشیدی: اگر بخواهیم می‌توانیم با اسکوچیچ تمدید کنیم/ باید ببینیم صلاح چیست!

سرپرست تیم ملی ایران می‌گوید اطلاعی از آینده اسکوچیچ برای ادامه همکاری ندارد و در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیست.

به گزارش ایسنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت کاروان این تیم به تهران، درباره اتمام قرارداد اسکوچیچ و تیم ملی گفت: آقای اسکوچیچ فعلا هستند و کار خود را می‌کنند.

او در واکنش به اینکه قرارداد اسکوچیچ تمام شده و آیا تصمیمی برای ادامه همکاری وجود دارد یا خیر تاکید کرد: من تصمیم گیرنده نیستم. احتمالا قرارداد اسکوچیچ تمام شده است اما اگر قرار بر ادامه همکاری باشد، تمدید می‌شود.

سرپرست تیم ملی در واکنش به اینکه آیا بایکنان از عملکرد اسکوچیچ رضایت دارند یا خیر تاکید کرد: بازیکنان تا به اینجا راضی بودند. به هر حال تیم هم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی با دانشی است. باید ببینیم صلاح چیست.

خورشیدی درباره اینکه کدام بازیکنان در بازگشت کاروان تیم ملی به ایران نیامدند گفت: سامان قدوس مستقیما به انگلیس برگشت. قایدی و سردار آزمون هم نیامدند.

او همچنین از تزریق دوز دوم واکسن کرونا به برخی بازیکنان و لژیونرهای تیم ملی خبر داد که در شروع اردو، دیرتر به تیم ملی ملحق شده بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۱۵:۲۴

بدون قرارداد ترکمانچای و میلیون دلاری، بدون آپشن‌ها و بندهای عجیب و غریب، بدون توهین به سرمربیان و لیگ داخلی، بدون حمله به پرهوادارترین تیم ایران و آسیا و سرمربی‌اش، بدون بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های محکوم به باخت و دعوا بر سر دریافت پاداش، بدون کینه ورزی با آماده‌ترین‌های لیگ و سپردن جایگاهشان به چلاق‌های تیم‌های ناکام، بدون دعوت بازیکنان مصدوم! بدون حمایت رسانه‌های قلم به مزد و بدون خیلی از مسائل دیگر ناجی تیمی شد که به لطف آقایان در لبه‌ی پرتگاه سقوط و حذف تحقیر آمیز در مرحله‌ی مقدماتی قرار گرفته بود. قبل از خسته نباشید به تمام بچه‌های تیم ملی به مردی خسته نباشید می‌گوییم که نه تنها حمایت نشد بلکه بسیاری برای شکست و زمین خوردن تیمش لحظه شماری می‌کردند. دست مریزاد آقای اسکوچیچ🌹⁦❤️⁩

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۱۸:۵۹

اسکوچیچ بیرون