• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400032619524
  • خبرنگار : 71536

پاسخ پرابهام عزیزی خادم درباره ادامه همکاری اسکوچیچ/ سرمربی جدید در راه است؟

پاسخ پرابهام عزیزی خادم درباره ادامه همکاری اسکوچیچ/ سرمربی جدید در راه است؟

رئیس فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نداد.

به گزارش ایسنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتمام قرارداد دراگان اسکوچیچ و احتمال ادامه همکاری با این سرمربی گفت: ان‌شاءالله  باید جلوتر برویم. فکر می‌کنم زمان کافی برای تصمیم‌گیری وجود دارد. قرارداد اسکوچیچ تمام شده است. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری است و باید این موضوع بررسی شود. جا دارد از برادران خوبم تشکر کنم. باید برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه و با شانه خالی کردن از پاسخ دادن به این سوال گفت: امید بی‌نهایت دارم که در این مسیر، خداوند همه ما را همراهی کند. همه باید باعث و بانی خوشحالی مردم عزیزی شویم که روزهای سختی را سپری می‌کنند. امیدوارم در روزهای واپسین این دولت و در ادامه، دولت بعدی، توجه ویژه‌ای به فوتبال شود. باید فوتبال را تجاری کنیم. تفاوت این فدراسیون با فدراسیون‌های گذشته اقتصادی شدن آن خواهد بود.

عزیزی خادم تاکید کرد: از شادمانی مردم خوشحال هستیم. باید این را بپذیریم که کار تمام نشده است.

به گزارش ایسنا، قبل از بازی ایران و عراق، شایعات زیادی درباره مذاکره فدراسیون فوتبال با برخی از گزینه‌ها برای سرمربیگری تیم ملی در ماه‌های آینده صورت گرفته که به نظر می‌رسد چندان خالی از اعتبار نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۱۵:۱۱

البته فداراسیون ایشان اقتصادی است با ده برابر کردن جریمه باشگاهایی که از خودشان پولی ندارند و اگر هوادارها هم کمکی کنند باید بدهند به فدراسیون ایشان

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۴:۱۴

سلام ودرود خدمت جناب عزیزی خادم باید کی روش رابیارن چون واقعا فوتبال ایران را ساخت مربی های کراوات که به ایران امدندباعث رشدی برای فوتبال ایران نشده اند چون بله قربان بوده ودانش فوتبالی کمی برخوردار بوده اند.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۱۶:۰۴

یه مربی خوب سراغ دارم اسمش مارک ویلموتس هست. بیار داداش

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۶ ۱۶:۲۶

بسمه تعالی با سلام و خسته نباشید بسیار خدمت رییس فدراسیون فوتبال بنده به عنوان یک علاقمند به فوتبال عرض می کنم که دوران درخشان کی‌روش بزرگ را دیدم دوران پنداموز ان سرمربی راهم بیاد دارم و حال عملکرد خوب ایشان را هم تماشا کردم که بسیار عالی بود زیرا در طول کرونا یارو یاور کادردرمان تماشای لیگ برتر و قهرمانان اسیا و اروپا را درکارنامه دارند مثالی جالب می اورم با شگاه بارسلونا با انتخاب اصلح رییسی مقتدر انتخاب می کند که از ثمراتش وجود گواردیولا در سیتی است اینک که در بازیهای مقدماتی خوش ظاهر شدند تقاضا دارم که دراین شرایط صعود مان پشت فرمانده را خالی نکنیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۰۷:۴۹

سلام، آقا لطفاً اگر کی‌روش را میتونید بیارید.... کارش خیلی درسته. بجنبید تا کشوری دیگه نگرفتش...

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۵:۳۵

واقعیت این هست تیم های دیگر آماده هستند اسکویچ مربی خوبی هست اما بازی هایی که کرد با کشورهای بزرگ حتی اسیا هم روبرو نشده. به نظرم اسکویچ برای این مرحله خیلی خوب عمل کرد اما برای مرحله بعد و صعود به جام جهانی و در جام جهانی هم صعود کردن و پدیده جام بودن نیاز به یک مربی بزرگ که آزاد هست لازمه. و اینکه برخی از مربی های بزرگ به جام جهانی و مربی گری یک تیم در جام جهانی بسیار اهمیت می دهند. ما باید ببینیم چند مربی در این ماه مخصوصا بعد از بورو کارشان با آن کشور تمام می شود و از بزرگترین هاشون شروع کنیم. مثل سرمربی آلمان یواخیم لو که انصافا کارهای بسیار بزرگی در تیم آلمان کرد که بعد سال ها توانستند قهرمان جام جهانی هم شوند. خنده دار نیست مذاکره صحیح انجام دهند با این بزرگان حتما می آِیند چون این ها تخصصشان مربی گری تیم های ملی هست و جام جهانی برایشان مهم هست. در منطقه آسیا هم یک دهه هست که مربی های بزرگی می آیند چون راحت تر به جام جهانی می رسند و می توانند نشان دهند با یک تیم ضعیف تر در رنکینگ تیم های بزرگ را می برند و رزومه خوبی برایشان هست. و شاید بیهوده نگم که افتخارشون این است تیم های ضعیف تر را قوی کنند و استرس کمتری دارند و بهتر تیم را اداره می کنند.