• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1400032619647
  • منبع : صندوق بازنشستگی کشوری

فراخوانی برای انتخاب بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰

فراخوانی برای انتخاب بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: “بانک اطلاعات نخبگان” جهت ثبت نام داوطلبان انتخاب بازنشسته برگزیده ملی و استانی از امروز (چهارشنبه ۲۶خرداد ماه سال جاری) فعال شده است.

به گزارش ایسنا، محمود مرتضایی فرد با بیان اینکه داوطلبان می بایست بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری باشند، ملاک انتخاب بازنشسته نمونه را فعالیت های ارزنده و تاثیرگذار در “دوران بازنشستگی” و براساس شش محور “علوم، آموزش و پژوهش”، “فرهنگ و هنر”، “کارآفرینی و ایجاد اشتغال”، “فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه”، “فعالیت های ورزشی و تندرستی” و “ایثار و فداکاری” به صورت مستند برشمرد.

مرتضایی فرد تاکید کرد: مدارک و مدارج علمی داوطلبان می بایستی معتبر و به تایید مراجع مربوطه ذی صلاح رسیده باشد.

او با بیان اینکه ثبت نام مجدد بازنشستگان منتخب همایش های گذشته (۲۵ذی الحجه) در صورت ارائه آثار و فعالیت های جدید حول محورهای ششگانه بعد از تاریخ همایش های مذکور بلامانع است، افزود: ثبت نام و ارائه آثار تنها ازطریق “بانک اطلاعات نخبگان” برروی درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی www.sabasrm.ir امکان پذیر است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه داوطلبانی که فقط اطلاعات هویتی و پایه خود را در “بانک اطلاعات نخبگان” وارد نمایند، از سامانه حذف خواهند شد، ادامه داد: فعالیت در حوزه درمان با تاکید بر موضوع “ویروس کرونا” و همچنین “محیط زیست” از امتیاز ویژه ای برخوردار است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، گفتنی است مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات “بانک اطلاعات نخبگان” برای شرکت در انتخاب بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ حداکثر تا ۳۱تیرماه سال جاری خواهد بود و داوطلبان می توانند برای ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر از شرایط و ضوابط ثبت نام و دریافت راهنمای ثبت نام اینترنتی در “بانک اطلاعات نخبگان” به صفحه مربوط به این امر در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق (https://www.sabasrm.ir/wp-content/uploads/2021/06/Rahnema-Bank-etelaat-1400.pdf)، کانون های بازنشستگان دستگاه متبوع یا مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha