• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400032619758
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سر لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر اصفهان مطرح کرد؛

به روزرسانی و استمرار برنامه‌های شورای پنجم در شورای ششم

به روزرسانی و استمرار برنامه‌های شورای پنجم در شورای ششم

ایسنا/اصفهان سر لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان از به روزرسانی و استمرار برنامه های شورای پنجم در صورت موفقیت و راهیابی به شورای ششم خبر داد و گفت: مهمترین رویکرد شورای پنجم مردم مدارانه بود که نتایج خوبی به دنبال داشت.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پیش از شروع فعالیت شورای پنجم، برنامه هایی تحت عنوان چهلستون شهر فردا داشتیم، اظهار کرد: با شروع کار شورای پنجم به سمت اجرای این برنامه ها رفتیم و بخشی از برنامه ها را در منشور شورای اسلامی شهر نیز آوردیم و طی چهار سال تلاش کردیم قولی که به مردم دادیم محقق شود.

وی با بیان اینکه در این چهار سال بخشی از برنامه ها اجرا شد، گفت: اگر در این انتخابات موفق شدیم باید بخشی از برنامه ها را به روزرسانی کرده و ادامه دهیم، در عین حال که آنچه انجام دادیم به مردم اطلاع دهیم و در مورد آنچه انجام نشده و موانع موجود به مردم توضیح دهیم.

رئیس شورای پنجم شهر اصفهان با اشاره به اینکه رویکرد ما در شورای پنجم مردم مدارانه بود، تصریح کرد: در کنار ارتباط و ملاقات ها با مردم، در این دوره از شورا هر چهارشنبه با مردم ملاقات عمومی داشتیم، درحالی که در دوره های قبلی این اتفاق هر یک ماه یکبار توسط روسای شورای شهر می افتد.

وی با بیان اینکه با همین رویکرد مردم مدارانه امور را پیش بردیم، افزود: مشارکت جویی از مردم و طرح بودجه ریزی مشارکتی در ۲۰۰ محله شهر اصفهان، برگزاری نشست هایی با طیف ها و اقشار مختلف، پیگیری مباحث زیست محیطی و افزایش سرانه فضای سبز شهر، به روزرسانی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر، سرعت بخشیدن به خط دوم مترو، پیش بینی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه در حوزه گردشگری سال گذشته که البته با همه گیری کرونا مواجه شدیم ازجمله اقدامات انجام شده در این دوره بود.

نصر اصفهانی ادامه داد: در زمینه نشاط و شادابی اجتماعی می توان گفت اقداماتی که در این دوره صورت گرفت کم نظیر بود و ساخت مجموعه توانمندسازی با زیربنای پنج هزار متر مربع، کمک به گرمخانه ها، توجه ویژه به معلولان از جمله شعارهایی بود که تلاش کردیم در طول چهار سال محقق کنیم.

این کاندیدای شورای ششم شهر اصفهان با بیان اینکه در اصفهان چالش های بزرگی همچون آلودگی هوا و خشکی رودخانه زاینده رود داریم، اظهار کرد: در شورای پنجم این افتخار را داشتیم که هر کاری می توانستیم برای آب انجام دهیم دنبال کردیم ازجمله کمک به انتقال آب از خلیج فارس و سامانه دوم آبرسانی اصفهان که مدیریت شهری در این زمینه ورود پیدا کرد.

سر لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر اصفهان در مورد تحزب گرایی در انتخابات شورای اسلامی شهر نیز گفت: متاسفانه تحزب گرایی در کشور ما زیاد پررنگ نیست، شاید یکی از دلایل آن این است که حضور در احزاب پر هزینه شده و افراد احتیاط می کنند، از طرفی احزاب باید مرام نامه ای داشته باشند که در آن دیدگاه های خود را در ارتباط با موضوعات مختلف بیان کنند، مردم آزادانه دیدگاه ها را بخوانند و بر مبنای آن به احزاب ورود پیدا کنند، ضمن اینکه احساس کنند در حاشیه امنی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه با روشی که هم اکنون پیش می رویم احزاب دوام نخواهند آورد، افزود: باید بپذیریم که احزاب می تواند به موضوعات مختلف ورود کند و مهم ترین رکن یعنی پاسخگویی به مردم را دنبال کنند. اگر احزاب قوی داشته باشیم و این احزاب تیمی معرفی کنند، درصورتی که مشکلاتی در فرایند کارها اتفاق افتد آن حزب باید پاسخگو باشد، اما درحال حاضر احزاب فقط در انتخابات نقش پررنگی دارند و تا چهار سال آینده رها می شوند.

نصر اصفهانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و باور کنند سرنوشت چهار ساله خود را در شهر و کشور رقم می زنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha