• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۳:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400032619832
  • خبرنگار : 71431

در تجمع انتخاباتی مطرح شد؛

وعده‌ها و اولویت‌های اعضای لیست" جمهور " برای شورای شهر ششم

وعده‌ها و اولویت‌های اعضای لیست" جمهور " برای شورای شهر ششم

جمعی از نامزدهای مورد حمایت لیست جمهور برنامه‌های خود برای اداره شهر را در شورای ششم تشریح کردند.

به گزارش ایسنا، رضا امیدوار تجریشی در اجتماع حامیان لیست "جمهور " که عصر چهارشنبه در شهرک ولیعصر برگزار شد، گفت: من از جامعه شورایاری و از میان شورایاران به اینجا آمده‌ام. از این رو معتقدم که باید از ظرفیت شورایاران در شورای شهر ششم بیشتر از گذشته استفاده کنیم.

امیدوار تجریشی با اشاره به تحصیلاتش در حوزه اقتصاد گفت: تمام اتفاقاتی که در شهر رخ می‌دهد نیازمند یک پیوست اقتصادی هم است. از این رو من معتقدم و این موضوع را دنبال خواهم کرد تا برای شهر تهران درآمد پایدار شهری ایجاد کرده و از وابستگی شهر به منابع‌اش کم کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل عمومی باید یکی از اولویت‌های شورای شهر ششم باشد، گفت: چند درصد از مردم از پل صدر استفاده کرده‌اند. در حالی که اگر هزینه آن پل را صرف توسعه مترو کرده بودیم امروز میلیون‌ها دقیقه از وقت مردم شهر تهران در ترافیک هدر نمی‌رفت. از این رو معتقدم باید رویکرد شورای شهر ششم توجه به پروژه‌های مورد نیاز مردم با بیشترین بازدهی باشد.

سیدحسن موسوی نامزد دیگر لیست جمهور نیز در این مراسم گفت: ما اعضای فهرستی هستیم که مشارکت مردم را به رسمیت شناخته و به آن احتیاج داریم چراکه هر چه مردم بیشتر مشارکت کنند بیشتر می‌توانند نمایندگان واقعی خود را انتخاب کرده و به نهادهایی مانند شورای شهر، دولت و غیره بفرستیم.

موسوی ادامه داد: به مردم تهران قول می‌دهم که در صورت انتخاب از سوی آنها در دسترس و پاسخگوی تک تک آنها باشیم.

وی از مردم خواست که به هر ۲۱ عضو فهرست جمهور رای دهند.

فائزه دولتی نامزد دیگر مورد حمایت لیست" جمهور" نیز گفت: من در جنوب شهر تهران به دنیا آمده‌ام و تلخی نابرابری‌های خدمات اجتماعی را درک می‌کنم.

وی ادامه داد: من در کنار دیگر اعضای لیست جمهور برای حذف نابرابری‌ها در شهر تهران تلاش می‌کنم. همه ما می‌دانیم که اوضاع خوب نیست. وضعیت اقتصادی و معیشت مردم به سختی می‌گذرد و ما هم از جنس شما مردمیم و نسبت به آن گلایه داریم اما می‌خواهم در روز جمعه به همراه اعضای خانواده‌تان پای صندوق رای حاضر شده و برای تبدیل شدن شهر تهران به شهر مردم و شهری برای زندگی تلاش کنید.

محمدرضا شریفی دیگر نامزد فهرست "جمهور" نیز گفت: نظارت بر هزینه‌کرد و درآمدهای شهرداری را یک اولویت مهم دانسته و گفت: درآمدهای شهر تهران نباید صرف اهداف دیگر شده و برخی بخواهند شهرداری را سکوی پرش خود به سمت‌های بالاتر تبدیل کند.

شریفی ادامه داد: ارائه ترازهای فصلی و شفافیت‌ مالی از اولویت‌های ما برای شورای شهر ششم است.

خدیجه جدا دیگر نامزد مورد حمایت جبهه اصلاحات در انتخابات ششمین شورای شهر تهران نیز گفت: ما باید به مطالبات به حق مردم و بخصوص ساکنان مردم جنوب تهران اهمیت دهیم. من سال‌ها در مناطق ۱۷ و ۱۸ زندگی کرده‌ام و هم‌اکنون نیز از ساکنان همین منطقه هستم از این رو تلاش خواهم کرد تا خدمات به شکل عادلانه در میان مردم شهر تهران و ساکنان مناطق کمتر برخوردار توزیع شود.

ژما جواهری‌پور دیگر نامزد لیست جمهور نیز با اشاره به سابقه معلمی‌اش گفت: ما باید در شورای شهر به کمبود فضاهای آموزشی نیز توجه کنیم. از این رو یکی از اولویت‌های بنده در صورت حضور در شورا پرداختن به فضاها و محیط‌های آموزشی و پس از آن نیز محیط زیست یک اولویت جدی برای من مطرح است.

افشین حبیب‌زاده رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر پنجم و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر هم در سخنانی کوتاه گفت: ما تمرکز و توجه‌مان مطالبات کارگری در شهر تهران است. علاوه بر آن ما جلوی بسیاری از تخلفات دوره قبل را نیز گرفتیم. از مردم تهران دعوت می‌کنم که علاوه بر ۲۱ عضو لیست جمهور در انتخابات شورای شهر به علیرضا محجوب در انتخابات میاندوره‌ای مجلس رای دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha