• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400032719847
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار اردبیل خبر داد:

۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد پایان تبلیغات نامزدان انتخابات 

۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد پایان تبلیغات نامزدان انتخابات 

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد تبلیغات نامزدان انتخابات به پایان می‌رسد.

مسعود امامی یگانه در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ۴۰۶ شعبه اخذ رای در شهرستان اردبیل جهت اخذ آرای شهروندان در چهار شهر اردبیل، هیر، ثمرین و آراللو در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲۶۶ شعبه متعلق به شهر اردبیل است. 

امامی یگانه افزود:  از مجموع ۲۶۰ نامزد تایید صلاحیت شده در سطح شهرستان اردبیل تا امروز ۱۳ نفر انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها اعلام کرده‌اند و ۲۴۷ نامزد باقیمانده برای ۲۶ کرسی شورای شهر در چهار شهر رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بیشترین نامزدها با توجه به وسعت و جمعیت متعلق به شهر اردبیل می‌باشد که ۱۹۴ نامزد برای تصاحب ۱۱ کرسی شورای شهر در حال رقابت هستند.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت : ۱۱۲ روستا در شهرستان واجد شرایط انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند که در مجموع ۶۹۷ نفر نامزد در سطح این روستاها در حال رقابت هستند .

وی با اشاره به تعداد واجدین شرایط رای دادن، گفت : 460 هزار نفر در شهرستان واجد شرایط رای هستند که از این تعداد 11 هزار و 100نفر رای اولی هستند.

امامی یگانه افزود: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی  شهر و روستا در شهرستان با حضور هشت هزار نفر از عوامل دست‌اندکار اعم از نمایندگان اجرایی، نظارت، نمایندگان فرمانداری، نیروهای انتظامی و نمایندگان بهداشت و درمان برگزار خواهد شد. 

فرماندار اردبیل در خصوص تخلفات انتخاباتی نامزدان شوراها و ستادهای نامزدان ریاست جمهوری گفت: تا امروز تخلف آنچنانی در سطح شهرستان مشاهده نشده است  و فقط در چند مورد معدود به تعداد اندکی از ستادهای نامزدان شوراهای اسلامی تذکراتی داده شده است و در مجموع شاهد فضای سالم رقابتی در سطح شهرستان هستیم.

وی با تاکید بر رعایت زمانبندی تبلیغاتی از سوی نامزدان این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان داشت:  تبلیغات انتخاباتی روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۷ صبح به پایان می‌رسد و هیچ نامزدی حق تبلیغات در ۲۴ ساعت مانده به زمان اخذ رای ندارد و عدم رعایت زمانبندی تخلف انتخاباتی محسوب خواهد شد.

امامی یگانه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعبات اخذ رای، اظهار کرد: روز جمعه ۲۸ خرداد راس ساعت ۷ صبح رای گیری در تمامی شعبات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد و در این خصوص ضمن حذف اثر انگشت، تشکیل صف‌ها نیز با هدایت نمایندگان فرمانداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha