• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400032719884
  • خبرنگار : 90111

کی‌روش جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی کاتانچ در نیمکت عراق

کی‌روش جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی کاتانچ در نیمکت عراق

سایت معتبر عراقی از کارلوس کی‌روش به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی کاتانچ در نیمکت عراق سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بغداد الیوم، شکست تیم ملی فوتبال عراق برابر ایران باعث شد تا همه چیز بر علیه کاتانچ شود. رسانه‌ها و کارشناسان ورزشی در عراق از عملکرد کاتانچ در تیم راضی نیستند و خواستار اخراج این مربی اسلوونیایی شدهاند.

روزنامه بغداد الیوم هم از احتمال زیاد اخراج کاتانچ سخن به میان آورد و تاکید کرد که کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران جدی ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای جایگزینی کاتانچ است.

بغداد الیوم نوشت: وزیر ورزش و جوانان قصد دارد که مربی بزرگی را برای هدایت تیم در دور بعد انتخابی جام جهانی انتخاب کند. بعضی از منابع در گفت و گویی که با ما داشتند اعلام کردند که کارلوس کی‌روش نزدیک ترین گزینه برای هدایت تیم است.

اگر کی‌روش هدایت عراق را برعهده بگیرد دور بعد انتخابی جام جهانی برای ایران بسیار خاص خواهد بود چرا که از یک طرف برانکو سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران هدایت عمان را برعهده دارد و از طرف دیگر هم کی‌روش روی نیمکت عراق خواهد بود و اتفاقا احتمال همگروهی با هر دو تیم عمان و عراق هم وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۰:۴۹

بیخیال، یه عده منتظر بودن تیم ملی ببازه دوباره کیروش کیروش کنند حالا که نشده اونو واسه عراق لقمه گرفتن!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۲:۳۷

آخه کی روش صورتش به سرمربیگری میخوره

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۲:۴۵

اگه این اتفاق رخ بده قطعا ما حسرت بیشتری خواهیم خورد که قدر این مربی ندونستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۳:۳۲

من نمیدونم

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۵:۰۴

این تیم‌های عربی فقط به خاطر اینکه می دونن این مربی ها نقاط ضعف ایران و می دونن و فقط علیه ایران میارن. بهتره ما یک مربی بزرگ بیاریم مشکل ما پاس دادن هاست که تعداد پاس های صحیح پشت سر هممون در زمین حریف حتی به 5 پاس صحیح هم در اکثر مسابقات نمی رسه. خواهشا یواخیم لو رو بیارید قراردادش کمتر از یک ماه دیگه تموم می شه. اون میاد مطمئن باشید و مشکل بزرگ دو دهه ما بیشتر پاس زمینی و هوایی صحیح بوده که اون متخصص در این زمینه هست. اون هنوز اتفاقی که بازی با کره جنوبی براش در جام جهانی رقم زده فراموش نکرده بهترین راه جبرانش حداقل برای خودش اومدن به تیم ایران و زدن کره جنوبی هست اون ایرانی ها رو دوست داره. لطفا فدراسیون پیگیری کند. یواخیم لو می تونه مارو تا نیمه نهایی جام جهانی هم بالا ببره. تیم آلمان ستاره بارون نبود قهرمان جام جهانی کردش.