• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400032719954
  • خبرنگار : 50176

فرمانده انتظامی لرستان مطرح کرد:

انتخابات فرصتی برای ناامید کردن دشمنان

انتخابات فرصتی برای ناامید کردن دشمنان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه انتخابات فرصت بزرگی برای حضور پرشور مردم و ناامید کردن دشمنان است، گفت: پلیس لرستان با آمادگی کامل همچون سال‌های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود.

سردار یحیی الهی در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی لرستان با اشاره به اینکه وظیفه مهم پلیس نظم‌بخشی و حفظ آرامش شهروندان است، اظهار کرد: امنیت از نعمت‌های بزرگی است که بر عهده پلیس گذاشته شده و خدا را شاکریم که در این مقوله مهم موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال فرصت بزرگی است برای حضور پرشور مردم و نا امید کردن دشمنان، تصریح کرد: پلیس با آمادگی کامل همچون سال‌های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود و بستر مناسب برای حضور پرشور و باشکوه مردم در حوزه امنیت را فراهم خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس مقتدر با رأفت مهربانی و هوشمند در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و بر انجام این مأموریت افتخار می‌کند.

یحیی الهی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش کشور و حفظ ارکان امنیت داخلی و اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: بایستی با شرکت در انتخابات نقش و وظیفه خود را که همانا حفظ آرامش جامعه، انتظام بخشی و امنیت جامعه اسلامی است، عملی کنیم.

 وی اضافه کرد: تأمین امنیت انتخابات مقوله بسیار مهمی است که پلیس بار اصلی تأمین امنیت انتخابات را برعهده گرفته و کارنامه درخشان نیروی انتظامی در انتخابات سنوات گذشته حاکی از توان و اقتدار پلیس برای حضور در تمام صحنه‌های مهم و ارزشی کشور است.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: نیروی انتظامی همانند سایر نهادهای متولی در امر انتخابات، این مأموریت مهم را در سه مرحله قبل، حین و بعد انتخابات برنامه‌ریزی و انتظار داریم کاندیداهای محترم در هر سه مرحله با رعایت قانون انتخاباتی و خودداری از بداخلاقی‌ها و عبور از خط قرمزهای نظام، نهایت همکاری را با پلیس داشته و مقدمات انتخاباتی امن و آرام و البته پرشور را فراهم آورند.

یحیی الهی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در نظم عمومی و امنیت اجتماعی، ادامه داد: نیروی انتظامی از نزدیک‌ترین بخش‌های حاکمیت به جامعه با برقراری سطح بالای تعامل با مردم است و لازم است در برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی بیشترین توجه را به مردم داشته باشد و از شهروندان نیز می‌خواهیم همچون گذشته نهایت همکاری و تعامل را با پلیس داشته باشند.

وی اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است، ما باید با بصیرت کامل کاندیدای اصلح و انقلابی که بتواند گره‌گشای مشکلات مردم و حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد را انتخاب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha