• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400032720006
  • منبع : نمایندگی همدان

همه برای وطن ...

همه برای وطن ...

ایسنا/همدان فردا قرار است سرنوشت ایران و مردمانش با انتخاب من و تو و با دستان تک‌تک ما در پای صندوق‌های رأی رقم بخورد، فردا ایران، وطن، این کهن دیارِ با اصالت و سرافراز منتظر است تا افق‌های روشنی را برایش رقم بزنیم...

به گزارش ایسنا، تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا دیشب به پایان رسید و اکنون سکوت و تنفسی ۲۴ ساعته در دل شهرها و روستاهای کشور سایه افکنده تا مردمان این سرزمین فارغ از هیاهوی کاندیداها، فرصتی برای تدبر و اندیشه بیایند و "انتخاب" کنند.

رسانه‌های بیگانه ماه‌هاست که می‌خواهند انتخابات ما را زیر سوال ببرند، مهم‌ترین نکته این است که حضور مردم در انتخابات پشتوانه مردمی نظام را نشان می‌دهد و این پشتوانه مردمی، در اقتدار واقعی نظام و ایران، تأثیری بی‌نظیر دارد.

دیروز مقام معظم رهبری در سخنرانی که به‌ مناسبت در پیش بودن انتخابات روز جمعه برگزار شد، به مسائلی از جمله لزوم مشارکت پرشور و حداکثری مردم، تبیین اهداف دشمنان در کاهش مشارکت و هم ‌چنین راه‌ حل مسائل و مشکلات پیش روی کشور پرداختند.

سخنرانی راهبردی امام خامنه‌ای، به نوعی راهگشا بود و حجت را بر ملت شریف و همیشه در صحنه ایران تمام کرد و تأکید مجددی بر حضور پرشور مردم در این کارزار سیاسی بود.

ایشان در بخشی از سخنان خود با تأکید بر اینکه مشارکت پرشور مردم موجب کاهش فشار دشمنان می‌شود، خاطرنشان کردند: اگر بخواهیم فشارهای اقتصادی دشمنان یعنی تحریم و دیگر فشارها کاهش یابد و رفع شود، باید حضور در انتخابات افزایش یابد و پشتوانه مردمی نظام به رخ دشمنان کشیده شود.

امام خامنه‌ای کاهش حضور مردم و فاصله‌گیری آنان از نظام را هدف اصلی رسانه‌های بیگانه دانستند و افزودند: البته به جز برخی گروه‌ها، متن مردم همیشه برعکس خواست دشمن عمل کرده‌اند و این بار هم ملت با حضور خود به نظام و کشور آبرو خواهد داد.

رهبر معظم انقلاب درباره تعرفه‌های انتخاباتی به مسئولان و برگزارکنندگان انتخابات تذکر دادند و تصریح کردند: تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم به‌هنگام حضور در پای صندوق‌های رأی باید در نظر گرفته شود، همچنین موضوع کمبود تعرفه یا تأخیر در رسیدن آن که یکی از مشکلات دوره‌های قبل در انتخابات است که باید برطرف شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه قهر با صندوق مشکلی را حل نمی‌کند، ادامه دادند: مردم توقعات و گلایه‌های بجایی دارند که عمده آنها در مورد معیشت، مسکن و اشتغال است و مسئولان کشور باید واقعاً به این مسائل رسیدگی می‌کردند و انتظار این است که دولت آینده در رأس برنامه‌های خود به این مسائل رسیدگی کند.

انتخابات ۲۸ خرداد؛ کارزاری سرنوشت ساز

در ملایر نیز همچون سایر نقاط کشور با تلاش‌های مجریان و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و در عین سلامت، را اندیشیده‌است. از ماه ها قبل رسانه‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی وظیفه خطیر آگاهی‌بخشی را برعهده داشتند و زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کردند.

در همین رابطه فرماندار ویژه ملایر با صدور پیامی از همه مردم، اقشار و گروه‌ها در شهرستان ملایر برای حضور گسترده و بانشاط در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، در متن پیام قدرت الله ولدی آمده است: "انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تجلی رکن جمهوریت نظام و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور، همواره عرصه‌ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بی‌تردید حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف برگزار شده طی ۴۲ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

امام خمینی(ره) در اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان کردند وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند، این وظیفه‌ای است الهی، ملی و انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل کنیم، همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد، در نهایت برنده اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود و پرچم افتخار را به دستان آنهایی می‌سپارند که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایرانیان دارند.

سردار عزیز دل‌ها سردار شهید"حاج قاسم سلیمانی" در اهمیت حضور مردم در انتخابات و عرصه‌های سیاسی کشور نیز تأکید کردند، وصیت می‌کنم در مسائل سیاسی آنجا که بحث اسلام، جمهوری اسلامی، مقدسات و ولایت فقیه مطرح می‌شود، اینها رنگ خدا هستند؛ رنگ خدا را به هر رنگی ترجیح دهید، جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم ماند، دیگر حرم‌ها هم باقی می ‌ماند.

بی تردید دولتی که پشتوانه مردمی بالایی داشته باشد در توسعه کشور و حل مسائل اساسی و همچنین تعاملات جهانی دلگرم به مردم خویش است و قدرت بازدارندگی نسبت به طمع و سلطه دشمنان ملت ایران پیدا می‌کند.

از این منظر انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، کارزار مهم و فرصت بی‌بدیل دیگری است که حضور باشکوه و تعیین کننده مردم در پای صندوق‌های رأی، می‌تواند ضمن نمایش جلوه‌های زیبایی از شکوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنانِ این ملت را مأیوس و نا امید کند."

به گزارش ایسنا، بی تردید فردا مردم ملایر همپای سایر هموطنان خود با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و در راستای تداوم حرکت‌های پرثمر ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته، با حضور گسترده و پرنشاط همه اقشار و گروه‌ها پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام می‌افزایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha