• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400032720150
  • خبرنگار : 50300

اختصاص ۵ رتبه برتر جشنواره ملی رویش به دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

اختصاص ۵ رتبه برتر جشنواره ملی رویش به دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره ملی رویش، گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز مجموعاً امسال در جشنواره ملی رویش پنج برگزیده کشوری داشت که حاصل تلاش دانشگاه و دانشجویان است.

عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نهمین جشنواره ملی رویش هفته گذشته در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رسید. آثار فراوانی از کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری از دانشگاه‌های سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. این جشنواره در سه بخش کانون‌ها، مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی، هنری آثاری دریافت کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز در هر سه بخش رتبه‌های کشوری را به دست آورد، افزود: بخش مسئولیت‌های اجتماعی از دو سال پیش به این جشنواره افزوده شد. در این بخش، فعالیت‌های دانشجویان در راستای ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفته می‌شوند. خوشبختانه دانشگاه ما با برگزاری برنامه سیل مهربانی در سال ۹۸ برای کمک به سیل‌زدگان، حائز رتبه اول کشوری در بخش مسئولیت‌ اجتماعی شد.

وی ادامه داد: در بخش آثار فرهنگی و هنری دانشگاه شهید چمران با ارائه یک تئاتر، موفق به کسب رتبه اول در این بخش شد. همچنین در بخش کانون‌های فرهنگی و هنری، کانون مطالعات زنان در حوزه فرهنگ و اندیشه به عنوان کانون برتر کشوری معرفی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: همچنین سه برگزیده اصلی در این جشنواره ملی داشتیم. در بخش موسیقی نیز دو دانشجو به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند. در بخش موسیقی گروهی نیز یک اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

وی در پایان گفت: مجموعاً امسال در جشنواره ملی رویش دانشگاه شهید چمران اهواز پنج برگزیده کشوری داشت که حاصل تلاش دانشگاه و دانشجویان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha