• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400032720263
  • خبرنگار : 71496

انصارالله: پاسخ بعدی ما به عربستان تکان‌دهنده خواهد بود

انصارالله: پاسخ بعدی ما به عربستان تکان‌دهنده خواهد بود

یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن امروز (پنج‌شنبه) در اظهاراتی عربستان را به پاسخی شدید و تکان‌دهنده در واکنش به جنایاتی که این کشور در حق مردم یمن مرتکب می‌شود، تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، حزام الاسد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز در گفت‌وگو با سایت خبرگزاری المعلومه اظهار کرد: اگر اشغالگر (عربستان) از تمامی خاک یمن خارج نشده و به اصل دخالت نکردن در امور داخلی ما پایبند نباشد و به پرونده‌های مربوط به جنگ رسیدگی نشود، پاسخ ما به حاکمیت عربستان شدید و تکان‌دهنده خواهد بود.

حزام الاسد در ادامه گفت: موضعگیری نظامی ما در واقع موضعگیری دفاعی است.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله با اشاره به اینکه مردم یمن قادر به نابودی دشمن هستند و این محور پاسخ است، گفت: عقب‌نشینی دشمن با تعامل مثبت و سازنده رهبری، ارتش و کمیته‌های ما مواجه خواهد شد و برعکس آن، پاسخ ما به حاکمیت عربستان و کسانی که پشت آن هستند، دردناک خواهد بود.

او پیشتر نیز به المعلومه گفته بود: مذاکرات از طریق میانجی عمانی ادامه دارند و هنوز فرصت برای برقراری صلح در یمن و کل منطقه وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۱۲:۲۰

به خواست خدا انصارالله پیروز خواهد شد

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۱۲:۵۵

انصارالله امتداد خط سرخ امام حسین است. انشالله پیروزند

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۱۴:۱۷

هیچ صلحی در عمل در کار نیست و تنها راه رهایی و برون رفت از وضعیت فعلی در یمن ادامه مبارزه با جدیت بیشتر و پیروزی در میدان جنگ بوده و آتش بست و مذاکره هیچ چیز جز دادن امتیاز و پا گذاشتن روی اصول و رد شدن از خطوط قرمز و در نهایت شکست مفضحانه در بر نداشته و مذاکرات برجامی دولت ایران باید درس عبرتی بزرگ برای آنها شده و بدانند هدف دشمن با توجه به تخصص ویژه در امتیاز گرفتن در مذاکرات ،پیشبرد مذاکره و وعده صلح و ایجاد دوقطبی مذاکره و صلح در میان مبارزان یمنی و سرد شدن آنها از مبارزه و سپس شکست مبارزه یمن هم در مذاکره و هم در میدان جنگ است

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۱۴:۳۹

خخخ

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۱۶:۰۹

آل سعود نابود است انشا لله

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۸ ۲۰:۳۳

زنده باد انصارالله یمن