• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400032720309
  • خبرنگار : 50311

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

واگذاری کارخانه قند یاسوج ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد

واگذاری کارخانه قند یاسوج ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و با صدور رأی قاطع قضات دادگستری استان، واگذاری کارخانه قند یاسوج ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد.

دکتر حسن نگین تاجی در بازدید از کارخانه قند یاسوج در جمع کارگران با بیان اینکه اشتغال کارگران کارخانه قند و بازگشت امید به خانه های شما یکی از اهداف مسئولین مربوطه بوده است، افزود: با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و با صدور رأی قاطع قضات دادگستری استان، واگذاری این کارخانه ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در رابطه با راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج و اشتغال به کار کارگران آن انجام گرفته است، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، مقرر شد نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) موجبات راه اندازی مجدد کارخانه را فراهم آورد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نشستی که با مسئولان بانک برگزار شد مصوب شد، تا زمان راه اندازی کامل کارخانه کارگران با انعقاد قرارداد موقت مشغول به کار شوند.
نگین تاجی ادامه داد: امروز با حضور مدیران بانک تجارت در محل کارخانه، بازدیدی انجام شد و شادی کارگرانی که در حال آماده سازی امور اداری کارخانه هستند موجب خوشحالی اینجانب شد.
وی عنوان کرد: امیدواریم با همت مسئولین بانک و ستاد اجرایی و تلاش کارگران عزیز طی ماه های آینده شاهد شروع عملیات بازسازی و تولید در این کارخانه باشیم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تلاش های نماینده ی معظم ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای تأمین، سازمان اطلاعات سپاه و کلیه گروههای مردمی مطالبه گر و تشکیلات دانشجویی قدردانی و تشکر کرد.
در ادامه این بازدید، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، در جمع کارگران کارخانه قند که با سر دادن شعارهایی از اقدامات مسئولین تقدیر و تشکر داشتند، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) از صبر و استقامت کارگران در طول این مدت قدردانی کرد.
وی خواستار حفظ آرامش تا پایان راه و طی تشریفات قانونی برای شروع مجدد کارخانه از کارگران شد.
به گزارش ایسنا، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه قند یاسوج بازدید کردند.
تعدادی از کارگران جوان، میانسال و کهنسال که برخی عصا به دست بودند، از اقدامات خوب دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از کار و تولید و احقاق حق خود از مسئولین قضایی تقدیر و تشکر کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha