• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400032720314
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

با صدور پیامی تاکید شد

دعوت استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم بام ایران برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم بام ایران برای حضور پرشور در انتخابات

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه برای شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت به‌عمل آورد.

به گزار ایسنا، استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت به‌عمل آورد.

متن پیام اقبال عباسی بدین شرح است

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز ۲۸ خردادماه برای ملت ایران یک روز سرنوشت‌ساز و اعمال قدرت محسوب می‌شود، مردم ایران اسلامی بر اساس یک وظیفه ملی و مذهبی بایستی در انتخابات مشارکت کنند و می‌توانند با انتخاب کاندیدای مورد نظر در تعیین سرنوشت خودشان دخیل شوند.

در زمان تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری مناظراتی بین کاندیداها از شبکه ملی پخش شد، همچنین در استان‌ها نیز مناظراتی بین نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری شکل گرفت، در این مناظره‌ها مردم کم و بیش با برنامه‌ها و دیدگاه‌های این نامزدهای انتخابات آشنا شدند.

بعضا مردم به‌علت وجود مشکلات موجود در کشور در زمینه اقتصادی، بیکاری و تورم گلایه‌هایی دارند، اما باید از خود این سوال را بپرسند که اگر من در انتخابات شرکت نکنم، آیا دیگران سرنوشت را برای من رقم می‌زنند، وظیفه شرعی و قانونی حکم می‌کند همگان در انتخابات شرکت و فردی را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که برای چهار سال زمام امور اجرایی کشور را به دست بگیرد، همچنین در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز برگزار می‌شود و مردم اعضای شورای شهر و روستا را انتخاب خواهند کرد.

هر دو انتخاب بسیار مهم است، در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مردم سرنوشت شهر و یا روستای خود را به دست جمعی می‌سپارند تا با انتخاب شهردار یا دهیار امورات شهر و روستایشان را پیگیری کند، این انتخابات در کنار انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت خاصی برخوردار است.

اکنون کشور در شرایط حساسی قرار دارد، دشمنان جمهوری اسلامی و عناصر ضدانقلاب به‌دنبال این هستند که مشارکت مردم در انتخابات پایین بیاید تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند، دولت به‌عنوان مجری تمام بسترهای لازم را برای برگزاری یک انتخابات سالم و در عین حال امن در روز ۲۸ خرداد تدارک دیده است.

اینجانب به‌عنوان یک خدمتگزار از تک تک آحاد مردم عزیز ایران و چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنم روز جمعه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و برای تعیین سرنوشت ملی و محلی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha