• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۱۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400032820459
  • خبرنگار : 71565

/انتخابات ۱۴۰۰/

حاشیه نگاری خبرنگار ایسنا از حسینیه ارشاد

حاشیه نگاری خبرنگار ایسنا از حسینیه ارشاد

همزمان با آغاز زمان اخذ رای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد نیز کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، پس از گذشت لحظاتی از  ساعت ۷ صبح کار رای گیری با حضور اعضای شعبه اخذ رای در حسینیه ارشاد آغاز شد.

تعداد زیادی خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی برای پوشش اخبار روند اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد حضور دارند.

حسین صابری ۶۹ ساله اولین نفری است که رای خود را به صندوق اخذ رای حسینه ارشاد انداخت. وی به خبرنگار ایسنا گفت: مملکت و کشورم را دوست دارم، به رهبرم علاقه مند هستم و به همین دلیل است که امروز در این محل حضور پیدا کردم تا در تعیین سرنوشت این کشور سهیم باشم.   

مادر ۸۲ ساله ای که برای شرکت در انتخابات به حسینیه ارشاد آمده بود به ایسنا گفت: شرکت در انتخابات را وظیفه خود می دانیم، سه برادرزاده من شهید شدند، اگر در انتخابات شرکت نکنم خودم را مسئول این سه عزیز می دانم.

سرهنگ موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران درحسینیه ارشاد حضور یافت و از روند برگزاری انتخابات در این شعبه بازدید کرد.

پروتکل های بهداشتی در شعبه اخذ رای در حسینیه ارشاد توسط حاضرین در محل رعایت می شود.

کودکان و نوجوانان همراه با والدین خود در محل اخذ رای در حسینه ارشاد حاضر شده اند.

تعدادی از مردم خاطرات حضور در شعبه اخذ رای در حسینیه ارشاد را ثبت می کنند.

مجید ترابی مسئول برگزاری انتخابات در حسینیه ارشاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد گفت: در این محل ما ۴ شعبه اخذ رای داریم و تاکنون ۱۶ هزار تعرفه به این حوزه اخذ رای تعلق گرفته است، الحمدالله طبق روال و راس ساعت این حوزه کار اخذ رای را آغاز کرد.

وی ضمن اینکه مشارکت مردم را پرشور عنوان کرد، گفت: الحمدالله نیروی انتظامی کمک می کند تا در کنار حفظ امنیت در این حوزه فاصله گذاری ها و پروتکل ها رعایت شود، مواد ضدعفونی و ماسک هم تهیه شده که اگر عزیزی ماسک نداشت، ماسک هم در اختیار او قرار بدهیم.

رهبران اقلیت های دینی کشورمان نیز برای شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد حاضر شدند.

موبد اردشیر خورشیدیان مرجع دینی زرتشتیان کشورمان ضمن حضور در حسینیه ارشاد به ایسنا کفت: مشارکت در تعیین سرنوشتمان وظیفه همه ما و یک رسالت ملی است. ما زرتشتیان هم مانند دیگر ایرانیان همه باید در این انتخابات شرکت کنیم و حضور پرشوری داشته باشیم.

بر اساس این گزارش،‌ بهروز نعمتی عضو هیات رییسه مجلس دهم با حضور در حسینیه ارشاد به ایسنا گفت: مشارکت مردم می تواند به برنامه ها و مجموعه مدیریت کشور قوام ببخشد. معمولا اگر رییس جمهور منتخب رای خوبی کسب کند می تواند اقدامات خوبی هم داشته باشد، در عرصه های اقتصادی نیاز به اقدامات سنگینی داریم پس  این حضور می تواند به رییس جمهور منتخب کمک کند.

کامبیز مهدیزاده داماد رییس جمهور نیز با حضور در حسینیه ارشاد،‌ در انتخابات شرکت کرد.

کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر برای شرکت در انتخابات در حوزه اخذ رای حسینیه ارشاد تهران حاضر شد.

بر اساس این گزارش،‌ حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن حضور در حوزه اخذ رای حسینیه ارشاد از روند برگزاری انتخابات در این حوزه بازدید کارد.

پیش از ظهر امروز جمع کثیری از شهروندان تهرانی در صف اخذ رای حسینیه ارشاد حاضر شده اند.

با گذشت بیش از ۷ ساعت از آغاز زمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روند اخذ رای همچنان در حسینیه ارشاد با حضور جمع کثیری از شهروندان تهرانی، عوامل اجرایی و ناظرین انتخابات و همچنین رسانه های داخلی و خارجی ادامه دارد.

چهره ها و شخصیت های مختلف سیاسی امروز با حضور در حسینیه ارشاد آرای خود را به صندوق مستقر در این شعبه انداختند.

با توجه به تمدید ساعت رای گیری،‌ تا زمانی که مردم در شعب حضور داشته باشند،‌ کار اخذ رای انجام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha