• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400032820561
  • خبرنگار : 50210

/انتخابات 1400/

شناسنامه برای رای دادن ضروری است/تهیه سهمیه واکسن دست‌اندرکاران انتخابات در استان مرکزی

شناسنامه برای رای دادن ضروری است/تهیه سهمیه واکسن دست‌اندرکاران انتخابات در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: عوامل اجرایی فعال در شعب اخذ رای پس از پایان رای گیری و انتخابات، واکسن کرونا را تزریق می کنند.

به گزارش ایسنا، بهروز اکرمی ۲۸ خردادماه در ساعات اولیه انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۱۱۹۰ شعبه اخذ رای و ۱۵۳۵ شعبه نیز برای انتخابات شوراها در استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران امر انتخابات در استان مرکزی قریب به ۳۰ هزار نفر هستند که از ساعت ها قبل کار خود را آغاز کرده و عملیات رای گیری را نیز از هفت صبح کلید زده اند، افزود: طبق گزارشات واصله از سطح استان، علیرغم اینکه در این دوره از انتخابات کار اخذ رای یک ساعت زودتر آغاز شده است، به نظر می رسد که در همین اوایل ساعت شروع انتخابات استقبال خوبی صورت گرفته است و شعبات شاهد جنب و جوشی برای رای گیری هستند.

اکرمی تصریح کرد: در تمامی شعب اخذ رای رابطان بهداشتی مستقر هستند و همچنین تعدادی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مرتبا از شعب بازدید خواهند داشت و رعایت پروتکل های بهداشتی را رصد می کنند، چنانچه نقصی وجود داشته باشند در کنار تذکر، اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه طبق آموزش های ارائه شده به عوامل شعب، نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی گوشزد شده است و مسائل بهداشتی به صورت مکرر تحت نظر است، گفت: تمهیدات و امکانات بهداشتی از قبیل ماسک، مواد ضدعفونی و ... در اختیار شعب است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی در خصوص مدارک لازم جهت اخذ رای افزود: همراه بودن شناسنامه برای رای دهی ضروری است، توصیه می شود اگر کارت ملی در اختیار دارند، همراه داشته باشند، البته اگر کارت ملی موجود نباشد، شماره ملی اعلام شود امکان رای دادن فراهم است.

وی اضافه کرد: برای تمامی مراکز تجمعی مانند بیمارستان ها، پادگان ها، زندان ها صندوق های سیار در نظر گرفته شده است و حتی برای بیمارانی که در منزل قرنطینه هستند صندوق پیش بینی شده که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رای گیری انجام می گیرد.

اکرمی با تاکید بر اینکه سهمیه واکسن کرونای تمامی دست اندرکاران انتخابات و عوامل فعال در شعب تهیه شده است که بعد از انتخابات تزریق می شود، گفت: امیدواریم تمامی افرادی فعال در شعب بتوانند در کمال امانتداری وظیفه خود را انجام دهند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: از مردم درخواست می شود، اول صبح رای خود را صندوق بیندازند که درگیر شلوغی شعبه و به تعویق افتادن رای دهی نخواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha