• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400032820622
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

فرماندار:

۳۰۰۰ نفر عامل اجرایی در شهرستان بروجن در فرآیند برگزاری انتخابات شرکت دارند

۳۰۰۰ نفر عامل اجرایی در شهرستان بروجن در فرآیند برگزاری انتخابات شرکت دارند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بروجن گفت: ۳۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، بهداشت و امنیتی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند که آموزش این عوامل و کاربران شعب در شهرستان بروجن پیش از برگزاری انتخابات انجام شد.

مسعود ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بروجن، اظهار کرد: آمادگی‌های لازم جهت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در بروجن انجام شده است و در این شهرستان انتخابات به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود که برای این امر دستگاه‌های احراز هویت پیکربندی و تاکنون دو مرحله مانور فناوری و پشتیبانی نیز برای تست دستگاه‌ها انجام شد.

فرماندار بروجن افزود: ۳۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، بهداشت و امنیتی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند که آموزش این عوامل و کاربران شعب در شهرستان بروجن پیش از برگزاری انتخابات انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۰۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در نقاط شهری و روستایی شهرستان بروجن در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۸۵ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه به صورت سیار فعالیت دارند.

ملکی عنوان کرد: تمامی تمهیدات بهداشتی لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، همچنین به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در تمامی شعب شهرستان بروجن نماینده بهداشتی حضور دارد بنابراین شهروندان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

فرماندار بروجن خاطرنشان کرد: با دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز هماهنگی جهت استفاده از برق سیار در مواقع اضطراری و همچنین در خصوص آنتن‌دهی اینترنت صورت گرفته است، لازم به ذکر است جلسات هماهنگی برای برگزاری انتخابات طبق روزشمار تعیین شده با نمایندگان فرمانداری و ناظرین شورای نگهبان انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha