• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400032820790
  • منبع : نمایندگی گیلان

/انتخابات ۱۴۰۰/

حضور مردم آستانه اشرفیه از نخستین ساعات آغاز رای گیری در شعب اخذ رای

حضور مردم آستانه اشرفیه از نخستین ساعات آغاز رای گیری در شعب اخذ رای

ایسنا/گیلان مردم ولایتمدار شهرستان مذهبی آستانه اشرفیه امروز از نخستین ساعات آغاز رای گیری به شعب اخذ رای آمده اند تا آرای خود را به صندوق بیاندازند.

رضایی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان آستانه اشرفیه تمهیدات لازم را برای اجرا و برگزاری انتخابات فراهم است، تصریح کرد:  ۱۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان  آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در نظر گرفته شده است  که از این تعداد ۴۷شعبه در بخش بندر کیاشهر و ۹۸ شعبه در بخش مرکزی و شهرستان آستانه اشرفیه فعال هستند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری  درکل کشور ، نمایندگی میان‌دوره‌ای مجلس  درشهرستان آستانه اشرفیه_ بندر کیاشهر و ۱۰۳شورای روستا در بخش مرکزی شهرستان و بندر کیاشهر که به تفکیک ۷۱روستا در بخش مرکزی و ۳۲روستا در بخش بندرکیاشهر  است و سه روستا هم شورای ۵نفر دارند که در مجموع ۱۰۶صندوق در روستا  و از مجموع صندوق ها یک صندوق رای برای  شهر آستانه اشرفیه و یک صندوق سیار هم برای بخش بندر کیاشهر  است.

رضایی ادامه داد: بیش از ۲۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات با فرمانداری  همکاری دارند.

 وی افزود: تعداد کاندیداهای شورای شهر در شهر آستانه اشرفیه  و بندر کیاشهر ۵۳  نفر است که۳۲ نفر  درآستانه اشرفیه و ۲۱نفر دربندر کیاشهر وکاندیداهای شوراهای روستا در هر دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر ۶۹۸ نفر که ۴۷۰ نفر در بخش مرکزی و ۲۲۸ نفر در روستای بندر کیاشهر می باشند.

رضایی با بیان این که با  حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ بتوانیم برگ زرین دیگری در  تاریخ کشور ثبت کنیم گفت: تمام تمهیدات لازم  از جمله حفاظت، تدارکات ،تعرفه ها،صورتجلسه ها،و همه عوامل و مولفه ها برای اجرای یک انتخاب سالم، امن و پرشور اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات در اولین ساعات رای گیری تاکید به انتخاب فرد اصلح برای پیشبرد و توسعه کشور،شهر و روستا داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha