• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400032820825
  • خبرنگار : 71594

/انتخابات ۱۴۰۰/

معاون دادستان: رئیس‌جمهور منتخب همت خود را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی به کار بندد

معاون دادستان: رئیس‌جمهور منتخب همت خود را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی به کار بندد

معاون اول دادستان کل کشور گفت: امروز روز سرنوشت ملت و عظمت آفرینی ملت است که دشمن را مایوس کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور صبح امروز با حضور در حوزه اخذ رای مسجد ابوذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروز روز ملت ایران است. می‌بینیم که تمام دشمنان قسم خورده این نظام دشمن واقعی مردم هستند و علیرغم تبلیغات گسترده‌شان شاهد دشمنی‌های آنها در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب هستیم که از هیچ دشمنی فروگذار نکردند و هر کاری علیه ملت ایران توانستند انجام دادند.

وی افرود: وظیفه فرد فرد همه ماست که در انتخابات شرکت کنیم و شاهد سیل خروشان جمعیت از اول صبح هستیم. امروز در چندین حوزه اخذ رای حضور پیدا کردم و شاهد این خیل عظیم جمعیت هستیم.

معاون اول دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه انتطارتان از رییس جمهور آینده چیست؟ بیان کرد: انتظار داریم که قدردان ملت، خون شهدا و این عظمتی باشد که مردم آفریدند. مردم با همه مشکلات و تنگنایی که داشتند حضور پیدا کردند. بنابراین رئیس جمهور باید تمام همت خود را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به کار ببرد.

موسوی در پاسخ به سوالی در رابطه با مشکلات فعلی مردم خاطرنشان کرد: دولت مقداری کوتاهی داشت و تلاش‌هایی برای رفع مشکلات مردم نداشتند و امیدواریم دولت جدید توجه بیشتری به داخل داشته باشد و همچنین توجه او به معیشت و اقتصاد مردم بیشتر باشد.

وی افزود: پیشنهاد من به مردم این است که مصداق "فاستبقوا الخیرات" باشند و سبقت بگیرند در انتخابات، چون کار خیر بزرگی است. امروز روز سرنوشت ملت و عظمت آفرینی ملت است که دشمن را مایوس کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز روز قدردانی از خون شهدا به ویژه سردار سلیمانی است.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: باید از مردم تشکر کرد که لحظه به لحظه این عظمت‌ها را آفریدند که هر لحظه این عظمت زیادتر شده و حضور مردم پررنگ تر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha