• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400032820895
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

انتخابات 1400

تمامی موارد پروتکل بهداشتی در شعب اخذ رأی هرمزگان تعبیه شده‌است

تمامی موارد پروتکل بهداشتی در شعب اخذ رأی هرمزگان تعبیه شده‌است

ایسنا/هرمزگان مسئول امنیت ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه برای اخذ رای در شهرهای صعب العبور مستقر شده اند، اضافه کرد: به طورکلی، ۱۵۵۶ شعبه اخذ رای وجود دارد که  از ۳۴ هزار نفر عوامل اجرایی شعبات اخذ رای و ۳۹ هزار نفر حفاظت شعبات اخذ رای تشکیل شده‌است.

احمد پویافر در گفت و گو با ایسنا، افزود: بعد از ماه‌ها کار و تلاش ‌در ستاد انتخابات همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب انجام شده‌ است. در شهرستان‌های ۱۳ گانه استان با دارا بودن  ۱۳۰۰ روستا در هرمزگان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه کمیته امنیت انتخابات سه ماه در حال برگزاری امنیت این انتخابات است، تصریح کرد: به طورکلی، ۱۵۵۶ شعبه اخذ رای وجود دارد که  از ۳۴ هزار نفر عوامل اجرایی شعبات اخذ رای و ۳۹ هزار نفر حفاظت شعبات اخذ رای تشکیل شده‌است.

مسئول امنیت ستاد انتخابات استان هرمزگان بیان کرد: فرمانداران به عنوان عوامل اجرایی کارهایی از ماه‌های قبل انجام داده‌اند، شعبات در مکان‌های امن که دارای فضای آزاد باشند، فراهم شده‌است. همچنین برای جلوگیری از شیوع کرونا، همه موارد پروتکل بهداشتی چه برای اعضای اجرایی و چه برای افراد حاضر در این محل‌ها تعبیه شده‌است.

وی ادامه داد: انتخابات شورای شهر به صورت تمام الکترونیک اجرا می‌شود و راهنمایی استفاده از آن به مردم اطلاع رسانی شده‌است. همچنین دستگاه‌ها بعد از هر بار رای‌گیری ضدعفونی می‌شود، دستگاه‌‎های جایگزین در صورت نیاز مستقر شده‌است.

مسئول امنیت ستاد انتخابات استان با اشاره به بیماران قرنطینه‌ای، اظهار کرد: برخی از افراد که در قرنطینه هستند با این افراد تماس گرفته می‌شود که اگر کسی دارای علائم شدید نیست و توان مراجعه به شعبه را دارد، رای او گرفته شود. در نهایت، مردم دغدغه‌ای نداشته باشند، سلامت آن‌ها در اولویت قرار دارد.

پویان‌فر اضافه کرد: مردم با همکاری و همیاری رسانه‌ها ۹۳۰۰ نفر برای امنیت انتخابات بسیج شده‌اند، همچنین رسانه‌ها انتقال‌دهنده مفاهیمی هستند که مردم به آن نیاز دارند.

پویان‌فر در پایان با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه برای اخذ رای در شهرهای صعب العبور مستقر شده اند، اضافه کرد: تاکید ما این است که مانند همیشه مردم هرمزگان با حضور خود افتخاری دیگر یر مردم ایران بیافزایند و در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha