• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400032820969
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/انتخابات ۱۴۰۰/

شهردار اصفهان: سرنوشت شهر با انتخابات شورای شهر تعیین می شود

شهردار اصفهان: سرنوشت شهر با انتخابات شورای شهر تعیین می شود

ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان با بیان اینکه سرنوشت شهر با انتخابات شورای شهر تعیین می شود، گفت: انتخابات شورای شهر برای توسعه شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

قدرت الله نوروزی امروز (جمعه-۲۸ خرداد ماه) با حضور در شعبه اخذ رأی میدان نقش جهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور خوب مردم در صحنه انتخابات، اظهار کرد: منتخب هر انتخاباتی که با حضور حداکثری انتخاب شود، از پشتوانه بالاتری برخوردار است و ما خواستار مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رأی هستیم.

وی افزود: جو انتخابات این دوره به لحاظ شرایط کرونایی با محدودیت هایی مواجه شد، برای مثال سفرهای استانی و برنامه هایی که با حضور در تجمعات میسر می شد را نداشتیم، اما شیوه های جدید و استفاده بهینه از فضای مجازی سبک جدیدی از تبلیغات را در این دوره از انتخابات رقم زد. البته گرچه ممکن است برخی از مردم جامعه به این فضا دسترسی نداشته باشند، اما طبقه متوسط و روشنفکر جامعه در این فضاهای جدید توانستند مشارکت بالایی داشته باشند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تاکید مسئولان بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است، از همه خواست تا برای رأی دادن تعلل نکنند و دلخوری ها و صحبت هایشان را برای فرصت بعد که با آسیب شناسی برطرف شود، واگذار کنند.

نوروزی گفت: توسعه شهر اصفهان با انتخابات شورای شهر رقم می خورد و مردم بدانند که اگر امروز اصفهان، در کشور پیشتاز شده و بودجه چهار هزار میلیارد در اختیار دارد که از همه جلو زده است، به مدد تصمیمات شورای شهری است که مردم انتخاب کرده اند.

وی افزود: اگر امروز مترو تمام شده، پینارت بعد از ۳۰ سال ساخته شده و چهارباغ اصفهان توسعه یافته است، اگر امروز چندین پل در سطح شهر ساخته شده، میادین آباد و فضاهای سبز شهر توسعه یافته است، به کمک شورا بوده و این توسعه ریشه در انتخابات صحیح مردم دارد.

شهردار در پاسخ به اینکه چه انتظاری از شورای اسلامی ششم دارد؟ گفت: انتظارم این است که شورای شهر جدید دارای برنامه ای باشد و با ادامه برنامه موجود کاری انجام دهد که به نفع مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha