• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400032821081
  • منبع : بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

دشمنان همواره در اندیشه توطئه آمیز از بین بردن «وحدت» بر محور «ولایت» هستند

دشمنان همواره در اندیشه توطئه آمیز از بین بردن «وحدت» بر محور «ولایت» هستند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به نکات مهم روز پرداخته است.

متن کامل پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته در ادامه آمده است: 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

«وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا»
(سوره آل عمران، آیه: ۱۰۳)

یکی از آموزه های مهم اجتماعی اسلامی، «وحدت مسئولانه» مردم در عرصه های مختلف خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و حتی حوزه های اقتصادی و دفاعی است. این وحدت از مؤلفه های قدرت و مایه اقتدار شخصی، اجتماعی و ملی خواهد شد.

بنابراین «وحدت» بر محور «ولایت» و بر اساس مسئولیت دینی و ملی در شرایط کنونی نظام مقدس اسلامی، یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز جهان اسلام و ایران اسلامی است و دشمنان همواره در اندیشه، عزم و عمل توطئه آمیز برای از بین بردن آن هستند.

در این آخرین جمعه بهار سال ۱۴۰۰ چند نکته به مردم عزیز و ولایتمدار استان بوشهر متذکر می شوم:

۱. میلاد سراسر نور حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا «علیه السلام» بر همگان تبریک عرض می نمایم و امید دارم در دنیا رهرو راه آن امام و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار بگیریم. آن امام عالی مقام، عالم آل محمد «صلی الله علیه و آله و سلم» و شرط تحقق ایمان مؤمنان است چنان که خداوند متعال فرموده است: «کَلِمَةُ لا إلهَ إلّا اللّهُ حِصنی فَمَن دَخَلَ حِصنی اَمِنَ مِن عَذابی» و آن امام بزرگوار در بیان شرایط تحقق آن فرموده است: «بِشُروطِها وَ أنَا مِن شُروطِها».

۲. حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب دارد و مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می گردد. از این حضور پرشکوه تشکر می کنم و از تمامی مردم عزیز که تاکنون موفق به حضور در صحنه دادن رأی نشده اند تقاضا دارم با شرکت پربصیرت خود در سرنوشت همه جانبه خود و مملکت عزیز ایران نقشی مهم ایفا نمایند.

۳. از تمام کاندیدهای محترم و ستادهای ارجمند آنان تقاضا دارم بعد از روز انتخابات رقابت را تبدیل به رفاقت، وحدت و همدلی کنند و در صورت لزوم تمام امور را نیز از طریق قانون پیگیری نمایند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha