• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400032821113
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/انتخابات ۱۴۰۰/

نماینده مردم شهرستان نطنز: شورا باید به دور از جناح بازی و قدرت طلبی باشد

نماینده مردم شهرستان نطنز: شورا باید به دور از جناح بازی و قدرت طلبی باشد

ایسنا/اصفهان نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: شورا باید به دور از جناح بازی، قدرت طلبی و سیاسی کاری باشد و مردم افراد صادق را برای شورا انتخاب کنند.

رحمت الله فیروزپور در حاشیه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات شورا امری مهم برای شهر و روستا است و مردم از انتخاب افرادی که دنبال قدرت طلبی، جناح بازی و سیاسی کاری هستند و همچنین می خواهند با استفاده از رانت و سوء استفاده های دیگر به شورا راه یابند پرهیز کنند.

وی افزود: قطعاً مردم افراد صادق را برای حضور در شورای شهر و روستا انتخاب می‌کنند و کسانی که اکنون اقدام به خرید و فروش آرا می کنند و خلاف قانون عمل می‌کنند، نمی‌توانند به مردم کمکی بکنند، زیرا با دروغگویی و ایجاد حاشیه قصد فریب مردم را دارند.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: شورای اسلامی شهر و روستا می توانند در همه حوزه‌ها فعالیت کنند و با مشارکت در انتخاب دولت آینده کمک بزرگی به توسعه شهر و روستای خود کنند.

وی همچنین پیرامون حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: شاهد آن هستیم که مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی علاوه بر حضور در انتخابات شورای شهر در انتخابات ریاست جمهوری نیز شرکت می کنند و سرنوشت چهار سال آینده خود را تعیین می‌کنند.

فیروزی پور خاطر نشان کرد: شخصی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که ولایی و متدین، متخصص و راهگشای مشکلات جامعه باشد که بی شک مردم نیز در این انتخابات با رأی خود چنین گزینه ای را انتخاب می کنند.

وی گفت: هر کسی که مردم آن را انتخاب کنند و به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم معرفی شود، من هم به عنوان نماینده مردم و به عنوان یک شخص بی طرف به انتخاب آنها احترام می‌گذارم و با رئیس‌جمهور منتخب برای رفع مشکل منطقه بحث و رایزنی خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha