• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400032821124

انتخابات ۱۴۰۰؛

خطیب جمعه یزد: نامزد منتخب مردم باید پاسدار دین و کیان اسلامی باشد

خطیب جمعه یزد: نامزد منتخب مردم باید پاسدار دین و کیان اسلامی باشد

ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که باید در مسئله انتخابات، حواسمان جمع اهمیت این مسئله و انتخاب افراد باشد، گفت: کاندیدای مورد نظر مردم باید علاوه بر سایر معیارهای مورد نظر، دین و حفظ کیان اسلامی، اقتدار و ایستادگی در مقابل دشمنان را نیز حفظ کند.

آیت الله «محمدرضا ناصری» در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان این که باید دشمنان خود را بشناسیم و سپس نسبت به انتخاب نامزد مورد نظر در انتخابات اقدام کنیم، اظهار کرد: باید در مسئله انتخابات، حواسمان جمع اهمیت این مسئله باشد تا افرادی را انتخاب کنیم که علاوه بر سایر معیارهای مورد نظر، دین و حفظ کیان اسلامی، اقتدار و ایستادگی در مقابل دشمنان را نیز حفظ کند.

وی با بیان این که اگر با خدا باشیم، خداوند مکر دشمنان را از بین می‌برد، اظهار کرد: چشمان خود را باز کنید و در مسیر بصیرت نافذ باشید و دشمنان خود را بشناسید.

امام جمعه یزد با بیان این که مردم یزد مردم بیدار و بصیری هستند، گفت: در زمان کرونا جلسات و روضه‌ها و ارتباطات دینی کم‌رنگ شده و روضه‌های خانگی و مراسم‌های مربوط به گرامیداشت یاد شهدا تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است اما باید حواستان باشد که با حفظ شرایط کرونا، در کنار هم بوده و ایمان خود را حفظ کنید.

وی افزود: اتحادی که امروزه ظاهرا کمی از آن، کاسته شده است، نشان داد که چگونه دشمن در حال برنامه ریزی برای سوء استفاده و انجام تبلیغات سوء است لذا باید روش زندگی صالح را حفظ کنید.

ناصری با بیان این که حراست از دین، ایران و خوبی‌ها و همچنین دفع همه دشمنان را از گذشته تاکنون حفظ کردیم، گفت: باید اطمینان کنیم و نگاهمان به چشم بزرگترهای کشورمان باشد تا همانند گذشته گرفتار دشمنان نشویم.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید استقلال و آزادی خود را که با ایمان به خدا و با عنایت به بزرگان دین و کشورمان و ولایت فقیه داریم را حفظ کرده و هر مسئله‌ای از انتخابات تا غیرانتخابات را با مراجعه به این دلسوزان کشور پیش ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha