• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400032821212
  • منبع : منطقه جنوب تهران

امام جمعه موقت ورامین:

مردم آگاهانه ادامه دهندگان مسیر امام راحل و شهدا را انتخاب کنند

مردم آگاهانه ادامه دهندگان مسیر امام راحل و شهدا را انتخاب کنند

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی‌ خواهد بود مردم باید به کسانی رأی دهند که راه امام و شهدا را ادامه دهند تا از این وضع اسفبار اقتصادی رهایی یابیم.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین وی با اشاره به قرار گرفتن در دهه کرامت اظهار کرد: در این ایام بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم معروف به شاه چراغ در شیراز و حضرت صالح بن موسی الکاظم و روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه قرار دارد که شهرستان ورامین نیز دهها امامزاده لازم التعظیم رادر خود جای داده است که متأسفانه بعضاً مورد بی‌مهری برخی مسئولان قرار می‌گیرد و ما باید از حرمت این اماکن و امامزاده‌های بزرگوار پاسداری کنیم.

وی افزود: عمران و آبادانی و زیارت و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی از کمترین وظایف ما نسبت به این امامان است که توفیق میزبانی از این امامزادگان عزیز که بعضاً به شهادت رسیده‌اند از افتخارات این دیار می‌باشد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به روز جهاد کشاورزی گفت: جهاد از نهادهای تأثیر گذار و ابتکارات ماندگار حضرت امام بود که وظیفه خطیری را بر دوش گرفته است، در دوران دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی سنگر سازی این نهاد هرگز فراموش نخواهد شد و امروز نیز جهاد کشاورزی در حوزه تولید در خط مقدم جنگ اقتصادی کشور است.

محمودی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده عنوان داشت: باید متذکر شوم دشت ورامین در زمینی است که باید از آن به نحو مطلوبی بهره برد، خاک این منطقه فرصت‌های تولیدی که اگر به آن پرداخت شود قطب اقتصادی کشور خواهد شد و بسیار مهم است اگرچه متأسفانه کمبود آب برخی مشکلات را پدید آورده است ولی با برنامه ریزی و پیگیری جهاد می‌توان قدم‌های مؤثری برداشت چرا که امروز تنوع تولیدات دامی و کشاورزی و مشاغل روستایی رونق دیگری را به تولید منطقه داده است و باید تمام کشاورزی ما با آبیاری قطره‌ای انجام شود و تصفیه فاضلاب شهری ورامین پیگیری جدی شود.

خطیب جمعه ورامین عنوان کرد: امروز در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از روزهای تعیین کننده است، هفته گذشته هم عرض کردم امروز هم تاکید می‌کنم همه باید رأی دادن را جدی بگیرندباید به سه نفر برای مجلس خبرگان و نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا رأی بدهیم و جدی گرفت شود چرا که امور شهری و روستایی را باید به دست افراد دلسوز و متعهد جهادی و خدمتگزار سپرد، شوراها در تمام امور شهر می‌توانند تأثیر گذار باشند اما به شرط‌ها و شروط‌ها مردم باید با انتخاب شایسته سرنوشت خود را به نیکویی رقم بزنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انتخاب رئیس جمهور بسیار مهم است رئیس‌جمهور با آن گستردگی اختیارات و دارا بودن بالاترین جایگاه اول کشور سال‌ها اقتدار کشور را رقم می‌زند خوشبختانه در این مناظرات و تبلیغات بسیاری از مواضع و برنامه‌ها روشن شد و مردم در تشخیص هیچ مشکلی ندارند باید در انتخابات شرکت کرد و به اصلح‌ترین فرد رأی داد چرا که در قبال رأی خود مسئول هستیم.

محمودی بیان کرد: متاسف هستیم از برخی مواضع نامزدها و برخی افراد و جریانات سیاسی که همنوا با دشمنان بیرونی انتخابات را تخریب کردند البته با هدایت‌های مقام معظم رهبری انشاالله حضور پر شوری رقم خواهد خورد و بدا به حال آنان که از ولایت فاصله گرفته اند کسانی که به خیال خام خود در انتخابات را تحریم کردند و به خودشان ضربه زدند نظام اسلامی مستحکم و استوار خواهد بود و این مواضع لکه نگینی در کارنامه آنها خواهد بود و خوشا به حال آنان که با مردم و شهدا و حاج قاسم همن وا شدند و امروز در انتخابات شرکت کردند و می‌کنند، انشاالله امروز حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خوا هد بود مردم باید به کسانی رأی دهند که راه امام و شهدا را ادامه دهند تا از این وضع اسفبار اقتصادی رهایی یابیم.

باسابقه ترین امام جمعه کشور رای خود را به صندوق انداخت / محمودی: حتما امروز پای صندوق های رای بروید

با سابقه ترین امام جمعه کشور  و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین رای خود را به صندوق رای انداخت.

آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین بعد از ظهر جمعه ۲۸ خرداد ماه در رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری رای خود را به صندوق سیار انداختند.

آیت الله محمودی در جمع خبرنگاران بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش داشته و دارند تا با تبلیغات سوء و منفی ، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس کنند ولی امروز مردم ایران همواره ثابت می کنند که به خوبی توطئه دشمنان را می‌شناسند و رای می دهند.

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: انتخابات ، مظهر مردم‌ سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی است و در آن مردم ، سرنوشتشان را تعیین می‌کنند از این رو شرکت در انتخابات ، استفاده از فرصتی است که نظام در اختیار مردم قرار داده است ، به مردم ایران توصیه می کنم حتما امروز پای صندوق های رای بروید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha