• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400032821289
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/انتخابات ۱۴۰۰/

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: کمبود تعرفه اخذ رای نداریم

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:
کمبود تعرفه اخذ رای نداریم

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی هایی که از قبل اندیشیده بودیم هیچ مشکل و کمبودی در تعرفه های کاغذی در شعب اخذ رای نداریم.

حیدر قاسمی، امروز (جمعه_ ۲۸ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای انتخابات به خوبی در حال پیش رفتن است و طبق اطلاعاتی که از فرمانداری ها و هیات های اجرایی داریم مشکل خاصی گزارش نشده است و آرامش و نظم خوبی بر شعب اخذ رای حاکم است.

وی افزود: طبق قانون در روستاها و شهرهای زیر یکصد هزار نفر کسانی می توانند رای دهند که حداقل یک سال سابقه سکونت در آن مکان را داشته باشند که در روستای میدانک فریدونشهر این مشکل رخ داد و کسانی قصد رای دادن داشتند که این شرایط قانونی را نداشتند که در نتیجه اهالی محل نسبت به افراد غیر بومی واکنش نشان دادند که با دخالت فرمانداری و دهیاری مشکل خاصی در روند رای گیری در این روستا رخ نداد.

به گزارش ایسنا، قاسمی تصریح کرد: در بقیه روستاها هم مشکل خاصی به جز موارد محدود رخ نداده است. میزان مشارکت را به طور دقیق در سامانه نداریم و استقبال در شهرها معمولا در طول شبانه روز متفاوت است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: تعرفه الکترونیک وجود ندارد و تنها کارت رای الکترونیکی مطرح بوده که در شاهین شهر و اصفهان کاربرد دارد که این کارت ها امروز به تعداد کافی از وزارت کشور دریافت کردیم و میان شعب اخذ رای توزیع شد و تعدادی هم برای ساعات پایان رای گیری پیش بینی شده است. درباره تعرفه های کاغذی هم پیش بینی این است که هیچ مشکلی نداشته باشیم، چرا که از قبل به تعداد کافی این تعرفه ها تامین شده است.

وی گفت: استانداردی را برای توزیع تعرفه ها داریم و یکی از بحث هایی که وجود دارد سامانه رصد تعرفه ها است. طبق گزارش ها تا کنون تخلف بارزی رخ نداده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha