• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400032821410
  • خبرنگار : 50223

/انتخابات ۱۴۰۰ /

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شرکت کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شرکت کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور در حوزه اخذ رای سیار مستقر در سالن دولت رای خود را به صندوق انداخت.

حسین کلانتری، اظهار کرد: حضوری که از صبح شاهد بودیم و گزارش‌ هایی که از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد شده، مشارکت گسترده و باشکوه را نشان می دهد.

وی از مردم خواست که برای رای دادن اقدام کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ و در همه ادوار انتخابات  خوش درخشیدند و همیشه پیشتاز بودند. در انتخابات اسفندماه ۹۸ استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول مشارکت را در کشور کسب کرده است.

کلانتری تصریح کرد: امروز سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی ادامه داد: مردم از ساعات اولیه شروع انتخابات حضور چشمگیری در پای صندوق های اخذ رای داشتند و همچنان این حضور ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارند. بی طرفی و امانت داری شعار محوری و مسئولانه ماست.

کلانتری اظهارکرد: با توجه به اینکه همیشه حساسیت انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد بالاست اما با وجود این مساله تاکنون حادثه نگران کننده ای در استان اتفاق نیفتاده است. اگر کسی تخلفی مرتکب شود یا باعث به هم خوردن نظم شود ناچارا طبق قانون با آنها برخورد می شود البته آحاد مردم استان آگاه و رعایت قانون را در دستور کار خود دارند که از آنها قدردانی می کنم.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین مردم را به رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی، توصیه کرد. کلانتری همچنین امروز همچنین از چند مرکز اخذ رای در استان بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha