• شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400032921904
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار اسدآباد اعلام کرد

مصرف بیش از ۲۱ هزار تعرفه در انتخابات شوراهای شهر اسدآباد

مصرف بیش از ۲۱ هزار تعرفه در انتخابات شوراهای شهر اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از مصرف ۲۱ هزار و ۶۵۰ تعرفه در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسدآباد خبر داد.

سعید کتابی شنبه ۲۹ خرداد در جمع خبرنگاران، با اشاره به رقابت ۵۳ کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهر اسدآباد، اظهار کرد: از ۲۱ هزار و ۶۵۰ رأی مأخوذه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسدآباد به ترتیب علی توکلی صالح با ۳۳۰۸ رأی ، فردین جمور با ۳۱۷۷ رأی، حمیدرضا مرادی ضمیر با ۳۱۱۶ رأی، قاسم علی شرکائی با ۲۸۸۴ رأی، رسول غلامی گواه با ۲۶۸۹ رأی، ژیلا عسگری با ۲۵۰۲ رأی و مهدی صفریان با ۲۳۲۹ رأی به عنوان اعضای اصلی هفت نفره شورای اسلامی شهر اسدآباد انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین رسول سلیمانی با ۲۰۳۲ رأی ، سپیده کریمه با ۲۰۵۰ رأی، میثم صفری با ۱۹۱۲ رأی، ابوذر کوروش عبادی با ۱۷۸۰ رأی و علی ضحاکی با ۱۷۱۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر اسدآباد انتخاب شدند.

کتابی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در سه نقطه شهری اسدآباد، آجین و پالیز، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهر تازه تأسیس پالیز برگزار شد که در رقابت خوب ۱۷ نفر از کاندیداها در این شهر از ۱۸۸۱ رأی مأخوذه به ترتیب سعید طاهری با ۴۰۸ رأی، اردشیر اسفندآبادی با ۳۹۷ رأی، علی اکبریان با ۳۸۳ رأی، حمدالله قاسمی با ۳۶۶ رأی و محمدصادق سرخوش با ۳۶۴ رأی به عنوان اعضای اصلی  و فرشته طاهری تفاضل با ۳۶۲ رأی، اکبر حیدری سپید با ۳۵۳ رأی و یاسر یعقوبی با ۳۰۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی همچنین در رابطه با وضعیت آراء شهر آجین نیز گفت: از ٢٩٠٩ رأی مأخوذه احسان فخیمی فاتح با ۳۲۶ رأی، وحید ترکمنی دهقان با ۵۹۱ رأی، جهان بخش قبادی با ۵۵۶ رأی، جهان معصومی ۵۲۰ رأی و منوچهر معصومی با ۵۱۸ رأی به عنوان اعضای اصلی و داود ناصری با ۴۱۷ رأی و مصطفی وفایی با ۳۲۵ رأی و سیاوش صفری با ۳۰۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل  ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر آجین انتخاب شدند.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه توسط داوطلبان شوراهای اسلامی شاهد رعایت کامل قانون و نظم در انتخابات بودیم و این قانونمندی آنها قابل تقدیر است، تصریح کرد: انتخابات شهرستان بر مبنای برنامه و قانونمند از ساعت ۷ صبح در ۲۸ روستای بخش پیرسلمان و ۵۵ روستای بخش مرکزی و سه نقطه شهری شهرستان  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد و در ساعت ۲۴ شب گذشته به پایان رسید .

وی تعداد شعبه‌های اخذ رأی شهرستان را ۱۱۷ شعبه شامل ۶۱ شعبه ثابت و ۵۱ شعبه سیار اعلام کرد و افزود: از ۱۱۷ شعبه انتخابی شهرستان ۴۶ شعبه شامل ۴۴شعبه ثابت و دو شعبه سیار به شهر اسدآباد، ۴۶ شعبه شامل ۲۳ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار به بخش مرکزی، چهار شعبه ثابت به شهر آجین، چهار شعبه به شهر پالیز و ۱۷ شعبه شامل چهار شعبه ثابت و ۱۳شعبه سیار به بخش پیرسلمان اختصاص داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha