• یکشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400033022825
  • منبع : نمایندگی همدان

آغاز به کار مجدد دوربین نظارت تصویری میدان عاشورای همدان

آغاز به کار مجدد دوربین نظارت تصویری میدان عاشورای همدان

ایسنا/همدان دوربین نظارت تصویری میدان عاشورا که به مدت یک سال غیرفعال بود، با پیگیری های مستمر پرسنل مرکز کنترل ‌ترافیک شهرداری همدان مجدداً راه اندازی و به چرخه کاری سامانه پایش تصویری این مرکز اضافه شد.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان با اعلام این مطلب، اظهار کرد: برای جلوگیری از حوادث رانندگی و کنترل ترافیک در سطح شهر نیازمند اقدامات کنترلی و پیگیری های لازم در این زمینه هستیم.

محمدعلی گلشن گفت: پایش معابر و کنترل ترافیک و ثبت تخلفات یکی از مهمترین شاخص های مدیریت عبور و مرور است که بر این اساس سعی خواهیم کرد تا نواقص موجود رفع و به سمت هوشمندسازی که یکی از مباحث با اهمیت حوزه مدیریت شهری است، حرکت کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان، وی بیان کرد: در کنار فرهنگسازی، برنامه ریزی لازم در زمینه آشنایی شهروندان با تجهیزات هوشمند و غیرهوشمند این مرکز شامل دوربین های نظارت تصویری و دوربین های ثبت تخلف انجام خواهد شد.

گلشن افزود: در گذشته برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری اقدامات بسیار خوبی انجام شده است اما ما موظف به به‌روزرسانی و رفع نواقص موجود هسستیم که امیدواریم در آینده نزدیک اقدامات مؤثری در این حوزه انجام و تقدیم شهروندان همدانی شود.

وی تأکید کرد: دوربین نظارتی میدان عاشورا که مدت زمان طولانی قطع بوده، با پیگیری های به عمل آمده و به همت پرسنل مرکز کنترل ترافیک به چرخه پایش و نظارت تصویری افزوده شده و امیدواریم طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمام نقاط حادثه خیز و معابر مهم شهری همدان به دوربین های نظارتی تجهیز شوند و در آینده نزدیک ۱۵ دوربین جدید در ۱۵ نقطه از شهر که در شورای تأمین شهرستان همدان مصوب شده، نصب و راه اندازی و ظرفیت این مرکز نسبت به هشت سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی منجر خواهد شد.

گلشن مطرح کرد: بدون شک قانون‌مداری، هنجارشناسی، رعایت مقررات رانندگی و تردد استاندارد وسایل نقلیه در شهر بیشترین اثر را در دستیابی به شهر ایده آل دارد و امیدواریم شهروندان همدانی با رفتار صحیح در مباحث ترافیکی ما را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha