• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400033123451
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های والدین برای سال تحصیلی جدید است

ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های والدین برای سال تحصیلی جدید است

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، ثبت نام دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پایه های ورودی را یکی از دغدغه های والدین عنوان کرد و از مدیران مدارس خواست در زمان ثبت نام با رعایت حال مردم، نسبت به تکریم مراجعین و کسب رضایت مندی اولیا اهتمام کنند.

رشید قربانی امروز دوشنبه (۳۱ خردادماه) در دومین نشست ستاد ثبت نام استان، حضور حماسی و با شکوه ملت ایران در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد و انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.

وی ثبت نام دانش آموزان را یکی از اولین اقدامات پروژه مهر عنوان کرد و با اشاره به اهمیت ثبت نام برای خانواده ها، به خصوص دانش آموزان پایه های ورودی، بر ثبت نام به موقع دانش آموزان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تاکید و اظهار کرد: مدیران مدارس باید ضمن تکریم ارباب رجوع، رضایت مندی مراجعین را کسب نموده و به امور آنها رسیدگی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان بر اجرایی شدن مصوبات ستاد استانی ثبت نام و رعایت حال مردم در زمان ثبت نام تاکید و گفت: اخذ هر گونه وجهی در زمان ثبت نام به غیر از حق بیمه و بهای کتاب های درسی ممنوع و ثبت نام مدارس خاص و دریافت شهریه نیز بر اساس ضوابط ابلاغی است.

قربانی با اشاره به اهمیت سازمان عملی مدارس و تاثیر آن در کلاس بندی، بر ضرورت اجرایی شدن آن و کنترل وضعیت مدارس تاکید کرد و گفت: باید وضعیت دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل نیز مشخص شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان هم چنین ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان را یکی دیگر از اقدامات مهم پروژه مهر بر شمرد و بر اطلاع رسانی و پیگیری به موقع آن تاکید کرد و گفت: در صورت عدم ثبت سفارش به موقع برای اول سال تحصیلی جدید، کتاب به دست دانش آموز نمی رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ثبت نام مدارس هیات امنایی و مدیریت دقیق و درست موضوع با لحاظ مبانی قانونی و لحاظ جمیع جهات تاکید کرد و یادآور شد: این موضوع باید در مرکز استان و محدوده ثبت نام نواحی یک و دو سنندج تعیین تکلیف و شرایط آن مشخص و اعلام شود.

انتهای پیام    

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha