• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400033123566
  • خبرنگار : 30054

راهنمای خرید میز، صندلی، فایل اداری از دی ایران

راهنمای خرید میز، صندلی، فایل اداری از دی ایران

مبلمان اداری لازمه ی اصلی دکوراسیون اداره ها و شرکت های مختلف است که شامل انواع میز، صندلی و فایل اداری می باشد. مدل های بسیار متنوعی از انواع این مبلمان در بازارهای مختلف موجود است که با توجه به نوع دکوراسیونی که برای محیط کارتان در نظر گرفته اید باید مدل مناسب را انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت دی ایران، مبلمان اداری نشان دهنده اعتبار و قدرت یک شرکت است و در جذب مشتری تاثیر بسیار زیادی دارند. برای خرید انواع میز اداری، صندلی اداری و فایل اداری به فروشگاه اینترنتی دی ایران با آدرس dayiran.com مراجعه کنید، این فروشگاه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید و عرضه انواع مبلمان اداری است و توانسته است در این مدت رضایت مشتریان را جلب کند. با مراجعه به این سایت می توانید مدل های جدید و بروز مبلمان اداری را مشاهده کنید و اقدام به خرید نمایید.

راهنمای خرید میز اداری

میز اداری یکی از وسایل لازم در هر شرکت و اداره ای می باشد که انتخاب آن اهمیت زیادی دارد. در انتخاب میزهای اداری باید دقت زیادی به خرج دهید و مدلی را انتخاب کنید که با دکوراسیون محیط کار هماهنگ باشد و به زیبایی بیشتر آن کمک کند. نوع میز باید به گونه ای انتخاب شود که در نشستن های طولانی مدت و هنگام استفاده از آن کارمندان دچار خستگی نشوند و به بدنشان آسیب وارد نکند. میزها دارای انواع مختلفی می باشند از جمله میز کارمندی، میز کنفرانس و میز مدیریت . برای دیدن مدل های جدید و متنوعی از انواع میز اداری به سایت اینترنتی دی ایران به نشانی dayiran.com مراجعه کنید.  دی ایران دارای سال های زیادی سابقه در زمینه فروش غیر حضوری میز های اداری می باشد.

- میز کارمندی : این مدل میز ها باید دارای فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر و سایر تجهیزات لازم کار برای کارمندان شرکت باشند. میزهای کارمندی بهتر است کشوهایی برای قرار دادن فایل ها و وسایل دیگر داشته باشند تا از به هم ریختگی و بی منظمی فضای روی میز جلوگیری شود. 

- میز کنفرانس : میزهایی که به منظور برگزاری کنفرانس های مختلف در شرکت ها و ادارات استفاده می شوند باید دارای اندازه ای متناسب با ابعاد اتاق کنفرانس باشد و با توجه به تعداد افرادی که قرار است دور آن جمع شوند انتخاب شوند.

- میز مدیریت : اتاق مدیریت مهم ترین قسمت هر شرکت است که انتخاب وسایل آن باید با محیط های دیگر شرکت متفاوت باشد. مدیران ساعت های زیادی را در طول روز پشت میز می نشینند و راحتی میز اهمیت زیادی دارد، همچنین مدل آن باید شیک تر از میزهای دیگر شرکت باشد.

راهنمای خرید صندلی اداری

صندلی اداری وسیله ای است که در اداره ها و شرکت های مختلف کارمندان باید ساعت های زیادی را در طول روز بر روی آن بنشینند از اینرو انتخاب آن اهمیت زیادی دارد. صندلی اداری باید به صورت آرگونومیک طراحی شده باشد تا از آسیب به ستون فقرات و کمر افراد جلوگیری شود. صندلی هایی که دارای ارتفاع و پشتی قابل تنظیم هستند برای استفاده طولانی مدت مناسبند، فوم کف و پشتی صندلی باید از نوع مرغوب و با کیفیت باشد. مدل های بسیار زیادی از انواع صندلی اداری را در سایت اینترنتی دی ایران به نشانی dayiran.com مشاهده کنید. کلیه صندلی های دی ایران دارای استانداردهای لازم می باشند و دارای روکش چرم مرغوب هستند که ضد تعریق است.

راهنمای خرید فایل اداری

فایل اداری یکی از عناصر دکوراسیون اداری است که باعث ایجاد نظم در محیط کار می شود. فایل و کمد اداری در مدل های بسیار زیادی در بازار موجود می باشد و را از متریال های مختلفی مانند چوب، ام دی اف و ورق های فلزی در تولید آنها استفاده می کنند. ایجاد نظم و ترتیب یکی از مهم ترین مسائلی است که در ادارات و شرکت ها اهمیت زیادی دارد و برای این منظور حتما باید یک کمد و فایل در محل کارتان داشته باشید. فایل ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که باید بر حسب نیاز و همچنین ابعاد فضایی که در اختیار دارید مدل و اندازه مناسب آن را انتخاب کنید. یکی از سایت های معتبر و با سابقه اینترنتی که در زمینه فروش مدل های مختلف فایل اداری فعالیت می کند سایت آنلاین دی ایران به نشانی dayiran.com است که با مراجعه به آن می توانید مدل های مختلف فایل و کمد اداری را خریداری کنید.

خرید اینترنتی انواع میز، صندلی و فایل اداری

خرید اینترنتی امروزه جای خریدهای آنلاین و حضوری را گرفته است . در این روش هم در زمان و وقتتان صرفه جویی می شود و هم هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد . برای خرید اینترنتی انواع میز، صندلی و فایل اداری می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران به نشانی اینترنتی dayiran.com که دارای نماد اعتماد است مراجعه کنید و مدل های متنوعی از این محصولات را در زمان بسیار کمی مشاهده کنید. کلیه مبلمان اداری که در دی ایران به فروش می رسند دارای استانداردهای لازم می باشند و به صورت ارگونومیک تولید می شوند. به دلیل اینکه کلیه محصولات دی ایران به صورت مستقیم از تولیدی برای مشتریان ارسال می شوند قیمت تمام شده آنها ارزان تر تمام می شود. برای خرید وارد سایت شوید محصولات را از قسمت منو مشاهده نمایید و در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha