• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400033123822
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم نطنز در مجلس:

پروژه تحریم انتخابات شکست خورد

پروژه تحریم انتخابات شکست خورد

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای و سیاه نمایی اوضاع ایران سعی در دلسرد کردن مردم و تحریم انتخابات داشتند که مشارکت گسترده مردم نقشه آنان را خنثی کرد.

رحمت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: بار دیگر مردم در این امتحان بزرگ سربلند شدند و با مشارکت پرشور در انتخابات امید دشمنان، ضد انقلاب و خارج نشینان را به یاس تبدیل کردند. مردم با برگزیدن نامزد مطلوب خود نشان دادند که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و منتخب مردم نیز باید با یک برنامه اصولی و مدون رفاه شهروندان را تأمین و با فقر و فساد مبارزه کند.

وی درباره علت کاهش ۲۰ درصدی حضور مردم در انتخابات این دوره نسبت به انتخابات دوره قبل، گفت: نوسان در میزان مشارکت مردم در انتخابات مختلف امری طبیعی است، چرا که به هر حال مردم در چند سال گذشته از گرانی، نرخ ارز، بیکاری و... نارضایتی زیادی داشتند. این احتمال هم وجود دارد که برخی نیز نامزد مورد علاقه خود را در میان نامزدهای انتخابات نداشته‌اند. این دلایل در کاهش میزان مشارکت تأثیر داشت.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، افزود: امیدواریم دولت جدید بتواند رضایتمندی مردم را جلب کند تا در انتخابات بعدی شاهد مشارکت بالای ۸۰ درصد باشیم. مردم در راهپیمایی‌های مختلف دلبستگی خود را به انقلاب اسلامی ابراز داشته‌اند و ما مسئولان باید با بالا بردن آستانه تحمل خودمان به مردم خدمت کنیم.

فیروزی با بیان اینکه پروژه تحریم انتخابات با شکست مواجه شد، خاطرنشان کرد: دشمنان با به راه انداختن بوق تبلیغاتی پروژه تحریم انتخابات ایران را دنبال می‌کردند که حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی سبب نا امیدی آنان شد. در جهان میزان مشارکت مردم در انتخابات به مراتب پایین‌تر از ایران است. بیشتر انتخابات در ایران مشارکت بالای ۷۰ درصد را ثبت کرد که تکرار این مشارکت مشروط به عملکرد بهتر مسئولان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha