• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400033123847
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

نگاه فدراسیون به تکواندو ملی و جهانی باشد

نگاه فدراسیون به تکواندو ملی و جهانی باشد

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اگر نگاه فدراسیون به تکواندو استانی باشد، خطای استراتژیک انجام داده و باید نگاه فدراسیون به اصفهان، ملی و جهانی باشد.

سید محمد طباطبایی امروز (سه شنبه- ۳۱ خردادماه) در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تکواندو، اظهار کرد: مدال آوران تکواندو با وجود تمام نامهربانی ها و مشکلات با توکل و غیرت توانستند به مقام برسند و افتخارآفرینی برای کشور و استان داشته باشند.

وی افزود: با زحماتی که طی ادوار گذشته برای تکواندو استان کشیده شده است، امروز جوانی از یکی از شهرستانهای استان با اعتماد به نفس خوبی که پیدا کرده، بتواند مدال طلای آسیا را کسب کند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، تصریح کرد: امروز فردی در راس تکواندو استان است که خود از ورزشکاران این رشته است. مسئولان فدراسیون باید نگاهشان به استان اصفهان یک نگاه ملی و بین المللی باشد و اگر این نگاه استانی باشد، خطایی استراتژیک دارد.  

وی خاطرنشان کرد: قرار است آماده ترین و بهترین ها در مسابقات بین المللی حضور داشته باشند. طی روزهای گذشته از قهرمانان زیادی تجلیل کرده ایم و با وجود اصفهان ستیزی‌هایی که وجود دارد و دلیل آن را نمی دانم، ورزشکاران زیادی از استان اصفهان توانستند نام ایران را در میادین مختلف جهانی و بین المللی پرآوازه کنند.

طباطبایی اضافه کرد: تمام سخنان و نکاتی که دغدعه شما بود، یادداشت شد و با حضور رئیس هیئت پیگیر ورود یکی از صنایع استان برای شرکت تیم هایی از اصفهان در لیگ خواهیم بود. امروز اگر برای حضور ورزشکارانی از استان مانع تراشی و کارشکنی شود، خیانت است و ما باید به دنبال رفع این موانع باشیم و این وظیفه مسئولان استان و فدراسیون است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه تکواندو حق خود را در مباحث حضور در میادین بین المللی ادا کرده است، تاکید کرد: باید مسئولان به دنبال رفع مسائل و مشکلات ورزشکاران این رشته باشند و زیرساخت‌های مناسبی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: امیدوارم ما مسئولان قدردان زحمات شما باشیم و بتوانیم مشکلات شما را تا جایی که در توان ما است رفع کنیم. قرار است 500 میلیون تومان از بخش بودجه برای تامین زیرساخت ها و تجهیز به تکواندو اختصاص پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به مدال آوری یکتا جمالی در وزنه برداری، گفت: افتخار آفرینی های متعددی داشته ایم که امیدوارم در پایان سال به صورت یک جشن ملی از زحمات همگی تجلیل کنیم و تمام مسئولان استان در این راستا در کنار ورزش استان قرار بگیرند.

طباطبایی تاکیدکرد: در بحث آمایش سرزمین، تکواندو یکی از رشته های استراتژیک است که باید به آن توجه بیشتری شود. اگر بتوانیم در بحث استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران خوب عمل کنیم، افزایش این قهرمانی ها دور از دسترس نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha