• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400033123899
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دغدغه‌های قهرمانان تکواندو اصفهان

دغدغه‌های قهرمانان تکواندو اصفهان

ایسنا/اصفهان قهرمانان آسیایی تکواند و پاراتکواندو استان اصفهان در مراسم تجلیلی که به پاس افتخارآفرینی آنها در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۰ لبنان برگزار شد از دغدغه ها و درد و دل‌های خود گفتند.

مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی تکواندو استان اصفهان، امروز (سه شنبه- ۳۱ خردادماه) برگزار شد. این مراسم با حاشیه هایی همراه بود که طی آن این قهرمانان فرصت پیدا کردند از دغدغه ها و دل نگرانی های خود بگویند که در ادامه می خوانید:

سجاد مردانی- قهرمان کیوروگی و کاپیتان تیم ملی تکواندو

خوشحالم که بعد از سال‌های سال در استان اصفهان در مراسم تجلیل شرکت کردم، این اتفاق خوبی است، امیدوارم هر فردی کاری که می‌کند منجر به رضایت قلبی او شود و در راستای بهبود شرایط و پیشرفت باشد.

حامد حق شناس- ملی پوش پاراتکواندو

سطح مسابقات بسیار سخت و در سطح بالایی بود و چون مسابقات در بخش پارالمپیک به صورت اوپن است از سراسر جهان در این مسابقات حضور داشتند، خواسته های ورزشکاران را همه می‌دانند که مورد حمایت قرار نمی گیرند، زحمت و مدال آوری برای ما است؛ اما پاداش و بودجه برای ورزش های توپی ها، تفاوت ها زیاد است، هزینه و سرمایه گذاری در رشته های رزمی به خصوص تکواندو که المپیکی است بسیار کمتر از رشته های توپی است که حتی نتیجه هم نمی گیرند، امیدوارم که توجه بیشتری به تکواندو شود.

محمدتقی حاتمی- ملی پوش پومسه

از مسئولان هیئت و اداره کل ورزش و جوانان می خواهم توجه بیشتر به تکواندو استان داشته و به دنبال راهکارهایی برای نگه داشتن و تامین نیازهای تکواندو کاران استان باشند، زمانی که ورزشکاران ما در استان تامین نشوند و نتوانند به همراه تیمی از استان اصفهان در رقابت های لیگ شرکت کنند به تیم های استان‌های دیگر می روند که تبعات دیگری به دنبال خواهد داشت و حرمت این ورزشکاران شکسته می شود.

مسئله بسیار مهم دیگر که نیاز به رسیدگی و پیگیری از سوی هیئت تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان دارد، موضوع تخریب قهرمانان این رشته است که به صورت جدی در حال انجام است و نیاز است که برخوردهای جدی در این زمینه شود. اینکه پیگیری شود چه کسانی در فدراسیون حضور دارند و سمت دارند، آنها کجا بودند و چه رزومه ای دارند، قهرمانان و کسانی که سال‌ها در این رشته بودند کجا هستند.  

حسین بهشتی- ملی پوش پومسه 

باتوجه به ظرفیت و پتانسیل موجود تکواندو استان اصفهان در کشور نیاز است که حمایت های بیشتری از این رشته شود، هیئت در حد توان فعالیت‌هایی را انجام می دهد، اما نیاز است که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین صنایع برای حضور در میادین مختلف از جمله لیگ حمایت شویم.

مرجان سلحشوری- ملی پوش پومسه

خوشحالم که توانستم در این دوره از مسابقات در لبنان دو مدال نقره کسب کنم، خوشبختانه همیشه مورد حمایت هیئت و مربیان خود قرار گرفتم، اما نیاز است که اداره کل ورزش و جوانان حمایت‌های بیشتری از هیئت تکواندو کند. اگر بتوانیم در رقابت های لیگ، تیمی از استان اصفهان داشته باشیم بهتر می توانیم توانمندی‌های خود را نشان دهیم.

فاطیما رفیعی- ملی پوش پومسه

افتخار می کنم که توانستم با کمک و حمایت مربیانم بتوانم در مسابقات آسیایی شرکت کرده و با شکست حریفی از کره جنوبی به مدال طلا برسم، امیدوارم با حمایت‌های بیشتر این مدال‌ها تداوم داشته باشد.

نگار اسماعیلی- قهرمان کیوروگی

خوشحالم که بعد از مدت‌ها در کیوروگی به عنوان نماینده اصفهان در عرصه جهانی، مدال طلای آسیایی کسب کردم، وزن من در منهای ۴۶ کیلوگرم است که فیکس بودم، چون در اعزام اوزان محدودیت بود و بعد از اتفاقی که در وزن ۴۹ کیلوگرم افتاد تصمیم به اعزام وزنی شد که من در آن هستم، با وجود رقبای سختی که داشتم توانستم با امتیازات بالا آنها را شکست دهم.

به گزارش ایسنا، در پایان سیدمحمدطباطبایی- مدیرکل ورزش و جوانان استان قول پیگیری درخواست‌های این قهرمانان را داد و گفت امیدوارم در پایان سال با حمایت و کمک مدیران استان بتوانیم تجلیل خوبی از تمام قهرمانان استان داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha