• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400033123917
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مسئول سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی:

بسیج اساتید خود را  تافته‌ای جدابافته از جامعه نمی‌داند

بسیج اساتید خود را  تافته‌ای جدابافته از جامعه نمی‌داند

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی آذربایجان شرقی با بیان این‌که بسیج اساتید خود را تافته‌ای جدابافته از جامعه نمی‌داند و خود را به‌عنوان یک قشر فرهیخته‌ی دانشگاهی در خدمت جامعه، نظام و انقلاب می‌داند، گفت: ما خود را ملزم به شناسایی مشکلات اجتماعی و ارائه‌ی راهکار برای حل این مشکلات می‌دانیم.

رضا محمدی روز دوشنبه ۳۱ خرداد در مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید و سالگرد شهادت شهید چمران در دانشگاه تبریز اظهارکرد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، برگ زرین دیگری در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و طبق فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب، سرمنشا خیر بوده و مردم از آن خیر خواهند دید.

وی با بیان این‌که شهید چمران، بزرگ مردی بود که توانست تضاد بین دین، علم، سنت و مدرنیته را کنار بزند، گفت: شهید چمران توانست گفتمان جدیدی را ارائه دهد.

وی با بیان این‌که شهید چمران به خاطر کمک به مردم از بهترین دانشگاه‌های دنیا هجرت کرد، گفت: این مرد عالم و مجاهد الگویی برای اساتید ما محسوب می شود، بسیج اساتید باید شهید چمران را به عنوان الگو قرار دهد و به تاسی از این عارف مجاهد در دانشگاه‌ها نقش ایفا کند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: بسیج اساتید برنامه‌هایی را برای تبدیل بیانیه‌ی گام دوم به یک گفتمان عمومی در جامعه اجرا کرده است، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب به‌عنوان یک سند استراتژیک نظام و یک سند راهبردی شیعه شناخته می‌شود که می‌تواند کشور را به قله‌های اوج و افتخار برساند.

وی با بیان این‌که سازمان بسیج اساتید استان از سال ۸۰ تشکیل شد و دارای ۱۹ کانون فعال در استان است، گفت: ۱۶۰۰ عضو فعال در بسیج اساتید وجود دارد.

وی با بیان این‌که فعالیت هایی را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و با تاسی از تجربیات بزرگان مسیر را با قدرت ادامه می دهیم، گفت: سعی می‌کنیم فعالیت خود را در دانشگاه‌ها پر شورتر ادامه دهیم.

محمدی با بیان اینکه بسیج اساتید مشکلات جامعه را رصد می‌کند، افزود: فعالیت‌های ما در انتخابات، محدود به انتخابات شده بود، کار ما گفتمان سازی و کمک به حضور پر شور و حداکثری بود که در این راستا اساتید بسیجی در ۴۰ برنامه زنده در بحث انتخابات و مشارکت حداکثری شرکت کردند.

وی با بیان این‌که اساتید در رصد فضای مجازی نیز به طور فعال مشارکت داشتند، گفت: سازمان بسیج اساتید مطالبه گری و بیان مشکلات مردم را پیگیری خواهد کرد و خود را تافته ی جدا بافته نمی‌داند.

وی با بیان این‌که پشتیبان دولت خواهیم شد و مشکلات رصد شده را در اختیار مدیران کشوری قرار خواهیم داد، گفت: امیدواریم شاهد حل مشکلات با یک مدیریت جهادی بوده و کشوری مقتدر،عزتمند و پیشرفته داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha