• سه‌شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400040100070
  • خبرنگار : 50294

مدیرکل فرهنگ کردستان خبر داد:

تمدید ثبت نام اعطای تسهیلات حمایتی کرونا (کارا)

تمدید ثبت نام اعطای تسهیلات حمایتی کرونا (کارا)

ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آغاز مرحله دوم ثبت نام اعطای تسهیلات حمایتی کرونا (از طریق سامانه کارا ) در حوزه سینما خبر داد.

عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ارتباط مجازی با خبرنگاران رسانه های استان اظهار کرد: به منظور حمایت از کسب و کارهای سینمایی و سمعی بصری آسیب دیده از کرونا، حفظ فرصت‌های شغلی و رونق هنر صنعت سینما وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی به متقاضیان این عرصه تسهیلات کم بهره ۱۲ درصدی اعطا می‌کند.

وی در خصوص حوزه های مختلف سینمایی عنوان کرد: در عرصه‌های مراکز پشتیبانی فنی سینمایی (استودیو و لابراتوارها)، سینماها، موسسات سینمایی، آموزشگاه‌های آزاد سینمایی، تهیه کنندگان فیلم سینمایی، فیلم مستند و فیلم انیمیشن سینمایی( تهیه کنندگانی که دارای پروانه ساخت و دارای اعتبار باشند)، کسب و کارهای سینمایی می تواند از طریق سامانه کارا نسبت به ثبت درخواست خویش اقدام کنند.  رستمی اضافه کرد: کسب و کارهای حوزه سینما شامل (صدابردار، صداگذار، عکاس، کارگردان، تدوینگر و فیلمبردار) موسسات تهیه و تولید ابزار و تجهیزات می توانند از وام با بهره ۱۲ درصد از طریق سامانه کارا بهره ببرند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: فعالان و مدیران کسب و کارهای سینمایی و سمعی بصری متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی، از روز ۲۲ خرداد ماه، برای ثبت تقاضا می توانند به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

وی در خصوص متقاضیانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند و تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده گفت: متقاضیانی که در مرحله اول و یا دوم درخواست دریافت تسهیلات را در این سامانه کارا ثبت کردند برای پیگیری و دریافت بایستی به شعب منتخب مراجعه کنند.

رستمی در خصوص متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند، یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون ثبت‌نام نداشتند، پس از ثبت درخواست در سامانه کارا(مرحله اول و دوم) می‌توانند با مراجعه به شعب بانکی تسهیلات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha