• سه‌شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400040100095

فرمانده سپاه فجر:

عزم بسیج برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی جزم است

عزم بسیج برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی جزم است
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: عزم سپاه و بسیج فارس برای مقابله همه جانبه با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر بیش از گذشته جزم شده است.

سردار یدالله بوعلی سه شنبه ۱ تیر  در نشست هماهنگی قرارگاه جوادالائمه که با حضور جمعی از مسئولان سپاه فجر و به میزبانی معاونت اجتماعی سپاه فجر برگزار شد با بیان اینکه اعتیاد و مواد مخدر یکی از اصلی ترین آسیب های اجتماعی است، گفت: مقابله با مواد مخدر و کاهش موارد اعتیاد یکی از برنامه های مهم نواحی و اقشار بسیج فارس در سال جاری است.

وی با اشاره به تشکیل یک قرارگاه منسجم با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: معاونت اجتماعی سپاه فجر با بررسی و پژوهش های هدفمند یک طرح جامع برای کاهش آسیب های اجتماعی تهیه کرده و پس از مشخص کردن فرآیندها آن را برای اجرا به نواحی و اقشار بسیج فارس ارائه کرده است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اهمیت توجه و عزم دستگاه های مختلف برای مقابله موثر و هماهنگ با مسئله اعتیاد و آسیب های اجتماعی، گفت: تعامل بین سازمانی و در کنار آن مطالبه عمومی از نهادهای مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر دو مولفه ای هستند که در کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی برآمده از آن نقش موثری خواهند داشت. 

وی با اشاره به لزوم نقش آفرینی هر چه بیشتر اقشار تخصصی بسیج در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: اقشار تخصصی بسیج هر کدام با توجه به تخصص خود آسیب های اجتماعی و معضلات موجود در جامعه هدف را شناسایی و بخصوص در زمینه مقابله با معضل اعتیاد بیش از پیش فعال شوند.

وی با تشریح وظایف و اهداف قرارگاه جوادالائمه، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج فارس براساس یک طرح هدفمند برای مقابله همه جانبه با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد به صحنه خواهند آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha