• سه‌شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400040100342
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان:

طرح جامع شهری، نقشه راه توسعه همدان است

طرح جامع شهری، نقشه راه توسعه همدان است

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: مردم همدان به آینده امیدوار باشند چرا که جرقه‌های بزرگی در افق بلند مدت که استان همدان را در جایگاه اصلی خود قرار می‌دهد، دیده می‌شود.

سید سعید شاهرخی سه‌شنبه یکم تیرماه، در حاشیه افتتاح پل سردار شهید همدانی، اظهارکرد: در حال حاضر ۳۰۰ پروژه بزرگ و  قابل توجه در همدان وجود دارد که هر یک از آنها به اندازه کافی اثر گذاربوده و در حال اجراست.

وی به پروژه انتقال ایستگاه راه‌آهن به داخل شهر همدان اشاره کرد و افزود: این پروژه در حال انجام است که یکی از زیباترین ایستگاه‌های راه آهن در سطح کشور خواهد بود.

شاهرخی تصریح کرد:  طرح جامع شهری نقشه راه ما برای توسعه شهر همدان با دقت و حساسیت زیر نظر کارشناسی‌ها و مشاوره‌های تخصصی در حال انجام است که با اجرایی شدن این طرح فضای شهری دگرگون خواهد شد.

وی گفت: امیداوریم مجموعه مدیریت شهری در کنار شورای جدید شهر همدان در دستیابی به اهداف مورد نظر موفق باشد.

افتتاح پل شهید همدانی از تحولات خوب در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: تحولات خوبی در همدان در حال انجام است که یکی از نمونه‌های این تحولات افتتاح  این پل بزرگ است که نقش آن در روان‌سازی ترافیک شهری بسیار مؤثر خواهد بود که مدیران خدمات‌رسان و سایر ارگانها نقش مهمی در پیشبرد این پروژه داشته‌اند.

حاجی بابایی به بیمارستان اکباتان اشاره کرد و گفت: این پروژه از دیگر پروژه‌های مهم همدان محسوب می‌شود که در دست اقدام و اجراست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بیمارستان هزار تختخوابی همدان با پیگیری مسئولان در دست اقدام و اجرا بوده که جزء پروژه‌های مهم و اثرگذار همدان محسوب می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه مجموعه علوم پزشکی استان همدان عملکرد خوبی در سطح کشور دارد، تصریح کرد: مجموعه علوم پزشکی همدان جزء ۱۰ مجموعه علوم پزشکی برتر کشور است.

وی ادامه داد: با همکاری علوم پزشکی همدان در آستانه افتتاح مرکز جامع سرطان همدان خواهیم بود که این مرکز ۳۰ هزار متر مربع مساحت دارد و به این ترتیب کل غرب کشور را بی نیاز خواهیم کرد.

حاجی بابایی با بیان اینکه در سال‌جاری با پیگیری‌های انجام شده موفق به آوردن رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی شدیم، یادآور شد: در حال حاضر موزه غرب کشور را در همدان داریم که  مخزن آن ۱۰۰ درصد آماده است.همچنین موزه هنرهای معاصر را در سال‌جاری افتتاح خواهیم کرد.

وی به پروژه آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگ آب و فاصلاب با اعتبار هزار میلیارد تومان در دست اجراست و این پروژه‌ها با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند.

وی به ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان اشاره کرد و گفت: امسال منتظر ساخت این واحدهای مسکونی هستیم که در حال حاضر متوقف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha